網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月9日 星期四

名人:周汶錡咀爆囝囝 JC愛女識望鏡頭 __,JC,周汶錡,Jessica C,

今日端午節,梗係要晒吓親子樂啦~名模周汶錡和JessicaC.(JC)同屬潮媽,亦同樣愛晒自己的萌B。今日周汶錡便在Instagram放片,短片中她與兒子JacquesLepeu嘴對嘴錫錫,係咁錫,係咁錫,連續錫咗三啖,Jacques亦顯得很受落,最後還雙手捉實媽咪面珠,而周汶錡更加冧到爆,愛子之情表露無遺。另一潮媽是近日剛返港的JessicaC.,是日她帶着女兒Tessa與好友AnaR.一同為友 ...


今日端午節,梗係要晒吓親子樂啦~

名模周汶錡和Jessica C.(JC)同屬潮媽,亦同樣愛晒自己的萌B。今日周汶錡便在Instagram放片,短片中她與兒子Jacques Lepeu嘴對嘴錫錫,係咁錫,係咁錫,連續錫咗三啖,Jacques亦顯得很受落,最後還雙手捉實媽咪面珠,而周汶錡更加冧到爆,愛子之情表露無遺。

另一潮媽是近日剛返港的Jessica C.,是日她帶着女兒Tessa與好友Ana R.一同為友人慶生。雖然JC的萌B Tessa未夠三個月大,但已經懂得望鏡,獲不少網友大讚精靈。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!