掃呢頁CODE去手機

2016年6月7日 星期二

城城緋聞女友 Kabby自摸舞辣小方 __,小方,許雅婷,Kabby,郭富城,城城,方力申,

城城緋聞女友Kabby自摸舞辣小方8,360views│2016年06月07日方力申同Stephy分咗手,啱啱先喊住話心中仲有前度,邊個咁大胆仲辣小方呀?呢個就係要樣有樣,要身材有身材,連城城都嗒糖嘅Kabby許雅婷!為咗要辣㷫小方,Kabby先嚟一隻自摸舞,有….騷腿…摸身,之後仲剝褲鈕趷籮,即係露靚股。得唔得?據小方講,佢就唔記得當日拍過啲咩嘞。吓!真唔係真呀?咁嘅畫面都冇記憶?唔打緊啦!Ka ...






  • 其他影片:>>






  • 城城緋聞女友 Kabby自摸舞辣小方
  • 8,360 views│2016年06月07日
  • 方力申同Stephy分咗手,啱啱先喊住話心中仲有前度,邊個咁大胆仲辣小方呀?呢個就係要樣有樣,要身材有身材,連城城都嗒糖嘅Kabby許雅婷!

    為咗要辣㷫小方,Kabby先嚟一隻自摸舞,有….騷腿…摸身,之後仲剝褲鈕趷籮,即係露靚股。得唔得?據小方講,佢就唔記得當日拍過啲咩嘞。吓!真唔係真呀?咁嘅畫面都冇記憶?

    唔打緊Kabby繼續有招數,就係著住喱士底,瞓覺時唔覺意露一露,之後…..之後竟然俾佢發現小方瞓覺時嘅特別僻好。Kabby話︰「我諗佢可能鍾意我瞓佢嘅左邊,唔知係咪佢比較習慣瞓右邊。」唔好諗錯隔離! Kabby講緊嘅都喺新戲《綁架丁丁噹》劇情,不過Kabby好專業,先係搵人學咗隻自摸舞,同一隻舞仲要跳咗廿幾三十次。

    小方就擺明要目及嘢,佢話︰「唔係㗎,照望㗎!」係囉,有咩尷尬啫。小方都好出力㗎!佢練咗一身朱古力肌拍射水戲。係咪好殺呢。

    鍾意就快D Share啦!