網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月7日 星期二

Kary老公恨生B 抱實唔肯放 __,Kary,吳雨霏,

Kary老公恨生B抱實唔肯放3,125views│2016年06月07日Kary同老公Brian婚後一直ready造人,不過呢啲嘢唔係話有就有,要俾啲時間,不過老公好似已經等唔切。呢晚Kary孖埋老公同一班朋友食飯,其中一個同行朋友帶埋自己小朋友嚟,老公就拖住小朋友唔放。Brian鍾意小朋友嘅程度可以用愛不釋手形容,成班朋友仲吹緊水,但Brian就寧願抱個小朋友出去玩。Brian對呢個小朋友寵溺嘅 ...






  • 其他影片:>>






  • Kary老公恨生B 抱實唔肯放
  • 3,125 views│2016年06月07日
  • Kary同老公Brian婚後一直ready造人,不過呢啲嘢唔係話有就有,要俾啲時間,不過老公好似已經等唔切。

    呢晚Kary孖埋老公同一班朋友食飯,其中一個同行朋友帶埋自己小朋友嚟,老公就拖住小朋友唔放。

    Brian鍾意小朋友嘅程度可以用愛不釋手形容,成班朋友仲吹緊水,但Brian就寧願抱個小朋友出去玩。

    Brian對呢個小朋友寵溺嘅程度,唔講以為係佢親生仔,分開少陣都唔得。

    雖然個仔係人哋嘅,但三個人拖住嘅畫面都幾好睇吖,Kary快啲生返個俾老公抱下啦,恨到出晒面。

    鍾意就快D Share啦!