網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月10日 星期五

【吳雨霏宣佈暫別樂壇】網民倫敦撞完Kary再撞Mandy Lieu洗米華 __,Kary,洗米華,Mandy Lieu,Mandy,劉碧麗,吳雨,周焯華,吳雨霏,

倫敦真係好熱鬧,點解?因為噚日有網民喺instagrampost咗張相見到好多個背脊,不過就話喺倫敦街頭先後撞吳雨霏(Kary)同老公洪立熙,同埋MandyLieu、洗米華。咦!又makesense喎!Mandy陀住第二胎,洗米華日前仲飛咗去倫敦陪佢o添!咁Kary呢?佢又真係去咗旅行喎!喺容祖兒嘅instagram噚日就post咗Kary同老公嘅晒恩愛片,套衫仲一模一樣o架!仲有呀,Kary喺f ...




其他影片:>>






倫敦真係好熱鬧,點解?因為噚日有網民喺instagram post咗張相見到好多個背脊,不過就話喺倫敦街頭先後撞吳雨霏(Kary)同老公洪立熙,同埋Mandy Lieu、洗米華。咦!又make sense喎!Mandy陀住第二胎,洗米華日前仲飛咗去倫敦陪佢o添!咁Kary呢?佢又真係去咗旅行喎!喺容祖兒嘅instagram噚日就post咗Kary同老公嘅晒恩愛片,套衫仲一模一樣o架!仲有呀,Kary喺facebook開post話要休息下,唔通有傳佢有喜係真嘅?不過環球唱片發言人回應《蘋果》就話:「Kary同唱片公司仲有幾年合約,佢只係今年暫停錄碟,因為佢想享受二人世界,出碟要做好多宣傳。公司同佢有共識,廣告、活動嘅工作會照接。」至於係咪有好消息,發言人表示:「唔係,冇收到消息佢大肚。」咁又係喺Joey ig條片Kary仲好跳跳紮咁彈嚟彃去,一啲都唔似粗身大細。Kary暫別樂壇全文:「謝謝大家給我的生日祝福!!!我感受到很多愛呢我很少大長連篇的寫那麼多字,就容許我這個變三字頭的女人囉嗦一下吧。有時候我都幾懷念剛入行的我- 那個15歲死0靚妹。又煩又成日瀨野,成隻牛咁猛衝直撞。雖然蠢就蠢左D,但我好欣賞那份純真和衝勁架 (我又開始在想當年,這是變老的表現嗎...)然後很多人常常問我為什麼今年不出專輯,原因很簡單。我想我是到了人生另一階段,我終於想放慢腳步做我喜歡的事。除了讀書,我一直都在參與義工工作,也令我有很大的滿足感呢!入行14年,要停下來也需要勇氣,但也是因為這樣我才慢慢真正認識自己,面對自己,懂得愛錫自己和家人。我深信這一切都是天父爸爸想我體會到的!請大家放心,我仍然熱愛音樂,遇到好歌我一定會唱。但我現在,最想最想做的就是好好享受和做好太太的角色。所以呢,30歲才是人生的開始。吳家穎同學,你要加油!去找回那個15歲死0靚妹的傻勁去做你喜歡的事吧!

今年的生日願望,就是所有我愛的人和愛我的人都健健康康,開開心心!愛你你們!主恩常在!」

有網民post相話喺倫敦撞完Kary再撞Mandy Lieu洗米華 (IG圖片) Kary宣佈暫別樂壇
Kary仲勁晒恩愛 (容祖兒影片截圖) Kary拍片仲好跳跳紮(容祖兒影片截圖) Kary傳有喜,成個look都孕味十足。(資料圖片)
有傳Mandy陀住第2胎,就生得o添 洗米華日前就飛咗去倫敦,陪Mandy 生仔。 (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!