網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月27日 星期一

Lee Ann(李鞍):【15年冇返港】Lee Ann自揭退出模界真相 __,李鞍,

LeeAnn話佢已經有15年冇返嚟香港,佢表示冇黎明電話,所以今次返嚟唔會見黎明。早年跟天王黎明(Leon)拍過廣告的35歲混血模特兒LeeAnn(李鞍)出席瑞士天梭表(Tissot)活動,操一口流利英文的她,亮相時以廣東話「大家好」來跟大家打招呼,當司儀問到為何在10多年前突然退出模界,她搞笑地拋出當年令人深刻的廣告對白:「我係咪好任性?我係咪好任性?」續表示當年有讀心理學的目標,並高興謂目標已 ...


Lee Ann話佢已經有15年冇返嚟香港,佢表示冇黎明電話,所以今次返嚟唔會見黎明。

早年跟天王黎明(Leon)拍過廣告的35歲混血模特兒Lee Ann(李鞍)出席瑞士天梭表(Tissot)活動,操一口流利英文的她,亮相時以廣東話「大家好」來跟大家打招呼,當司儀問到為何在10多年前突然退出模界,她搞笑地拋出當年令人深刻的廣告對白:「我係咪好任性?我係咪好任性?」續表示當年有讀心理學的目標,並高興謂目標已達成,她指現時學功夫及考黑帶是自己的新挑戰,其後她即席大展運動底子。

已為兩女之母

Lee Ann表示已15年沒有回港,今次會留一星期:「之後或者都會返嚟做嘢。(你係咪成日做運動?)我唔係成日做運動,最重要係身心平衡。(係咪做瑜伽?)唔得,瑜伽對我嚟講係太柔弱嘅運動,我會打功夫,跆拳道打咗2年,蔡李佛就係初學者,我老公都好鍾意跑步,我哋係做好多運動嘅情侶。」她續表示兩位囡囡分別是6歲及4歲:「佢哋好調皮、好得意,不過今次冇同我一齊返嚟,因為佢哋要返學,依家由祖父母照顧緊。」又謂暑假都想帶她們回港,因為她們都有亞洲人的血統,問會否帶她們回港作為基地?她說:「我都想,但依家暫時唔可行,或者睇吓將來。」

拒透露出騷價

談及是次返港會否找黎明,Lee Ann笑言沒有對方的電話:「所以今次唔會見啦,但我知佢係大家嘅天王。(有冇電影公司或工作向你招手?)暫時冇,今日係我第一日做嘢。(會唔會想重回影壇?)冇所謂,點解唔可以。」問到是此活動酬勞是否接近50萬港元?她只表示不錯,其後以拉鏈手勢說:「我唔知,要問我經理人。(拍戲會唔會加碼?)呢個係我經理人嘅工作,我只係會專注自己嘅幕前工作,呢樣要問番經理人。」又透露想學廣東話,但要給自己一點時間。

讚香港係Perfect City

Lee Ann其後透露昨日到了山頂,但因今天要工作的關係,暫時未食到點心,問到有否覺得山頂與10多年前有何不同?她說:「比15年前更加靚,以前太年輕,唔識欣賞美麗風景。」又大讚香港是一個Perfect City!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!