網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月1日 星期三

【壹週刊】古仔都爭?》珊珊戀情知多少 曾是錢嘉樂最愛 __,古仔,林珊珊,珊珊,錢嘉樂,古天樂,M1,

李珊珊雖然唔係走小鳥伊人路線,但性格爽直,劈得酒,睇波又啱鍊車又啱,好多男人鍾意o架!近幾年佢一直收埋自己冇蒲頭,但原來,暗瓦底都有另一半!嗱!唔係壹仔自行性幻想,係珊珊自己忍唔住喺微博洩密,總之你相信就相信,唔相信就唔相信。不如我哋又那些年吓珊珊舊愛吖!唔講唔得嘅梗係已為人夫嘅錢嘉樂啦!佢哋98年拍大台劇《烈火雄心》撻着,一齊八年,嗰時嘉樂仔愛到佢死,唔止一次求婚,但被拒。06年俾珊珊狠撇。09 ...


李珊珊雖然唔係走小鳥伊人路線,但性格爽直,劈得酒,睇波又啱鍊車又啱,好多男人鍾意o架!近幾年佢一直收埋自己冇蒲頭,但原來,暗瓦底都有另一半!嗱!唔係壹仔自行性幻想,係珊珊自己忍唔住喺微博洩密,總之你相信就相信,唔相信就唔相信。不如我哋又那些年吓珊珊舊愛吖!唔講唔得嘅梗係已為人夫嘅錢嘉樂佢哋98年拍大台劇《烈火雄心》撻着,一齊八年,嗰時嘉樂仔愛到佢死,唔止一次求婚,但被拒。06年俾珊珊狠撇。09 ...


李珊珊雖然唔係走小鳥伊人路線,但性格爽直,劈得酒,睇波又啱鍊車又啱,好多男人鍾意o架!近幾年佢一直收埋自己冇蒲頭,但原來,暗瓦底都有另一半!嗱!唔係壹仔自行性幻想,係珊珊自己忍唔住喺微博洩密,總之你相信就相信,唔相信就唔相信。不如我哋又那些年吓珊珊舊愛吖!唔講唔得嘅梗係已為人夫嘅錢嘉樂佢哋98年拍大台劇《烈火雄心》撻着,一齊八年,嗰時嘉樂仔愛到佢死,唔止一次求婚,但被拒。06年俾珊珊狠撇。09年有過翻撻機會,嗰時珊珊病倒,嘉樂仔背住當時女友湯盈盈,買粥探病。不過都係衰咗。

同嘉樂仔拍拖初期,李珊珊被影到同《烈火雄心》另一拍檔古天樂著情侶外套而傳緋聞,當年更有指古仔同嘉樂仔喺酒吧為珊珊大打出手o忝!仲有觀音兵衞志豪呢!總之有珊珊嘅地方,無論佢身邊有冇男友,基本上都見到佢。最後一段「情」,係已婚賽車大亨馬漢華。09年中有傳二人過從甚密,壹仔更捕獲珊珊陪男方去中環買雪茄。


鍾意就快D Share啦!