網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月1日 星期三

莊思明船P被富二代攬 __,莊思明,思明,富二代,

莊思明船P被富二代攬莊思明自戀上楊明後,經常放閃,但昨日有雜誌刊登莊思明撇低男友,同孖生姊姊莊思華、港姐彭慧中、何艷娟等,跟清洪契仔巫翊鳴、立法會前議員楊孝華兒子楊哲寧、告東尼兒子告崇恩(Sean)等富二代,坐遊艇出海的照片,莊思明更被契哥巫翊鳴從後熊抱。莊思明昨受訪時指:「只是朋友聚會,明天一次過回應。」■莊思明日前參加船P時貼相上Ig,莊思敏指胞妹會交代。莊思明胞姊莊思敏昨晚在北角出席活動,提 ...


莊思明船P被富二代攬

莊思明自戀上楊明後,經常放閃,但昨日有雜誌刊登莊思明撇低男友,同孖生姊姊莊思華、港姐彭慧中、何艷娟等,跟清洪契仔巫翊鳴、立法會前議員楊孝華兒子楊哲寧、告東尼兒子告崇恩(Sean)等富二代,坐遊艇出海的照片,莊思明更被契哥巫翊鳴從後熊抱。莊思明昨受訪時指:「只是朋友聚會,明天一次過回應。」



■莊思明日前參加船P時貼相上Ig,莊思敏指胞妹會交代。

莊思明胞姊莊思敏昨晚在北角出席活動,提到妹妹跟富二代遊船河,她說:「契哥(巫)冇所謂,清洪係我哋幾姊妹嘅契爺,絕對冇問題,又唔係咩鬼祟船P,相信阿妹有同另一半交代。」

採訪:陳以晴、卓寶花



莊思敏


鍾意就快D Share啦!