網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月30日 星期四

外國囡囡陪開飯 王愛倫大仔另外 pay cash [壹週刊 - 1373] __,王愛倫,M1,

同你吟一吟外國囡囡陪開飯 王愛倫大仔另外paycash王愛倫生仔點會唔知仔心肝!所以無論大仔林建億經常一拖二三四五個囡囡,點「大食」都好,做媽咪嘅,都永遠堅持個仔比之前乖咗好多。又係喎!呢晚《壹》仔見到林建億搵咗兩個鬼妹去開飯,食完就送兩個靚女去搭的士,奇景!但有疑點!一、嗰晚佢明明有揸車,點解要人搭的士?二、點解林建億係咁响個wallet數啲錢俾個囡囡,唔通佢哋冇港幣?冇帶銀包?點解要再另外pa ...


同你吟一吟

外國囡囡陪開飯 王愛倫大仔另外 pay cash

王愛倫生仔點會唔知仔心肝!所以無論大仔林建億經常一拖二三四五個囡囡,點「大食」都好,做媽咪嘅,都永遠堅持個仔比之前乖咗好多。

又係喎!呢晚《壹》仔見到林建億搵咗兩個鬼妹去開飯,食完就送兩個靚女去搭的士,奇景!但有疑點!一、嗰晚佢明明有揸車,點解要人搭的士?二、點解林建億係咁响個 wallet數啲錢俾個囡囡,唔通佢哋冇港幣?冇帶銀包?點解要再另外 pay cash呀?

Anyway!今晚夠籌,早啲返屋企抖。蒲得多,嘥氣力!又酒又捱夜仲易肺躁,不過林建億有個好媽媽,買定啱 season食嘅枇杷果俾佢潤吓個肺,玩幾夜都得呀!

兩后一王去開飯,坐中間嘅林建億飽到跣咗响梳化。

鬼妹仔去外面食飯後煙,好 mood到笑晒 selfie。

送兩女搭的士,林建億係咁數錢俾人。

枇杷果 108蚊得六粒,一 pack唔夠,王愛倫揀多 pack。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!