網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月27日 星期一

【夏日大解放】Yumiko又飛釘 老公揸機都出事? __,Yumiko,Yumi,尹秦睎,白緯玲,鄭希怡,

鄭希怡(Yumiko)今日喺ig一連post三張着泳衣嘅相,睇嚟佢好耐冇同陽光玩遊戲喇,所以caption一嚟就同太陽伯伯打招呼話﹕「Hi....Mr.Sunshine」,不過重點唔喺呢到,重點喺佢心口嗰到!佢又飛釘呀!呢三張相仲要係疑似佢老公揸機㗎喎,乜咁唔小心呀?另一張就好啲嘅,所以冇「重點」,不過佢戴上黑超加埋「女神光」嘅加持,一樣有美感……點都好,做咗人妻又榮升人母真係要小心啲呀!仲要做梁 ...




其他影片:>>






鄭希怡(Yumiko)今日喺ig一連post三張着泳衣嘅相,睇嚟佢好耐冇同陽光玩遊戲喇,所以caption一嚟就同太陽伯伯打招呼話﹕「Hi.... Mr. Sunshine」,不過重點唔喺呢到,重點喺佢心口嗰到!佢又飛釘呀!呢三張相仲要係疑似佢老公揸機㗎喎,乜咁唔小心呀?另一張就好啲嘅,所以冇「重點」,不過佢戴上黑超加埋「女神光」嘅加持,一樣有美感……點都好,做咗人妻又榮升人母真係要小心啲呀!仲要做梁浸浸嘅榜樣㗎!成為人妻身咗小朋友都仲可以咁fit真係唔容易㗎!

Yumiko又飛釘呀…
Yumiko Instagram照片 呢幾張相疑似係老公揸機㗎,乜都咁唔小心呀?

鍾意就快D Share啦!