網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月17日 星期日

【集體回憶】《殘酷一叮》過後11年 18歲「莫生」進運樂壇 __,

曾經喺11年前參加《殘酷一叮》、俾李克勤稱呼為莫生嘅莫凱謙,唔經唔覺,佢今年已經18歲,近排仲拍咗一首自彈自唱嘅MV《今天只做一件事》擺咗上網,即刻惹嚟唔少網民討論。莫凱謙噚日接受《蘋果》訪問,原來今年9月會喺中大升讀二年級,主修新聞與傳播,喺年初參加咗《全港十二大大學大專聯校歌唱及創作大賽iMusiciDolContest2016》,令到佢簽咗新公司準備入樂壇:「音樂對我嚟講係好重要,有得去嘗試 ...




其他影片:>>






曾經喺11年前參加《殘酷一叮》、俾李克勤稱呼為莫生嘅莫凱謙,唔經唔覺,佢今年已經18歲,近排仲拍咗一首自彈自唱嘅MV《今天只做一件事》擺咗上網,即刻惹嚟唔少網民討論。莫凱謙噚日接受《蘋果》訪問,原來今年9月會喺中大升讀二年級,主修新聞與傳播,喺年初參加咗《全港十二大大學大專聯校歌唱及創作大賽 iMusic iDol Contest 2016》,令到佢簽咗新公司準備入樂壇:「音樂對我嚟講係好重要,有得去嘗試呢樣嘢,我會覺得好開心,我同公司都有共識,o依家會學業行先,爹哋媽咪都好支持,仲喺側邊同我一齊分析,睇吓有乜嘢可以去做得更好。」其實當年參加完《殘酷》之後,謙謙都曾經參加過唔少比賽,本來佢一直覺得唱歌最緊要唱啱啲音就得,但係參加完音樂劇演出之後,情況就有改變。佢話:「做咗音樂劇之後,我覺得唱歌要有感情,每首歌都有佢故事,打動到先自己可以唱得更好。」堅係鍾意唱歌嘅謙謙,原來喺屋企間房已經有一套錄音系統,所以呢首歌係佢喺屋企自己一手一腳去做,到拍MV先搵公司幫手:「其實我覺得自己仲有好多進空間,呢幾年都有KEEP住去寫歌,大約有50首作品,嗰陣係為興趣,冇諗過咁長遠嘅嘢,不過我覺得好多嘢要慢慢嚟,所以我只係會繼續keep住做,出碟呢啲嘢慢慢做。」但係o依家市道唔好,會唔會預咗條路難行?謙謙話:「絕對會,明白香港市道唔易行,只係希望盡自己一份力,可以令呢個樂壇有更加多嘅色彩同力量。」除咗市道唔好之外,網民啲意見亦都好直接,謙謙話:「我知道會有呢啲聲音,我自己都預咗,講得啱會聽,就算唔啱聽亦都會接受。」查實謙謙個樣一直都冇乜點變,只係身型大隻咗好多,如果真係入行,似乎要執一執,佢話:「呢個再要努力,可能我由細到大都鍾意食嘢,未有諗住入行,所以會有啲脹卜卜嘅感覺。」當年節目主持之一嘅克勤,仲讚佢:「有一定嘅天份同音樂感。」

莫凱謙11年前參加過《殘酷一叮》,今年已經18歲。 細個扮晒嘢舉高手指,好多人仲記得。(資料圖片) 《殘酷一叮》(資料圖片)
近日自彈自唱嘅MV放上網。(莫凱謙facebook圖片) 對音樂好有興趣,想操弗啲加入樂壇。(莫凱謙facebook圖片)

鍾意就快D Share啦!