網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月7日 星期四

吳浩康食煙食飽 [壹週刊 - 1374] 浩康,M1,吳浩康

同你吟一吟吳浩康食煙食飽食煙先?食嘢先?吳浩康就梗係食煙緊要!同朋友喺圓方平台露天餐廳食latelunch,漢堡包配薯條,再加多杯啤酒,一人一set。坐低一個幾鐘,幾乎冇掂過個包,只係偶然攞條薯條咬吓嘅吳浩康,只係顧住扯煙同講嘢。《壹》仔幫佢計過,食完一支隔十分鐘多啲,就會點第二支,雖然未至於煙駁煙,但都相當大癮!係就係全程香煙送啤酒,但吳浩康並冇浪費食物,漢堡包打包走。有衣食,算OK啦!大概10 ...


同你吟一吟吳浩康食煙食飽食煙先?食嘢先?吳浩康就梗係食煙緊要!同朋友喺圓方平台露天餐廳食latelunch,漢堡包配薯條,再加多杯啤酒,一人一set。坐低一個幾鐘,幾乎冇掂過個包,只係偶然攞條薯條咬吓嘅吳浩康,只係顧住扯煙同講嘢。《壹》仔幫佢計過,食完一支隔十分鐘多啲,就會點第二支,雖然未至於煙駁煙,但都相當大癮!係就係全程香煙送啤酒,但吳浩康並冇浪費食物,漢堡包打包走。有衣食,算OK大概10 ...


同你吟一吟

吳浩康食煙食飽

食煙先?食嘢先?吳浩康就梗係食煙緊要!同朋友喺圓方平台露天餐廳食 late lunch,漢堡包配薯條,再加多杯啤酒,一人一 set。

坐低一個幾鐘,幾乎冇掂過個包,只係偶然攞條薯條咬吓嘅吳浩康,只係顧住扯煙同講嘢。《壹》仔幫佢計過,食完一支隔十分鐘多啲,就會點第二支,雖然未至於煙駁煙,但都相當大癮!

係就係全程香煙送啤酒,但吳浩康並冇浪費食物,漢堡包打包走。有衣食,算 OK

大概 10分鐘多啲就會點一支煙嘅吳浩康,大煙癮。

朋友攞住個包大啖食,但吳浩康只係偶然咬吓薯條。

百幾蚊個漢堡包 set,打包走唔好嘥。

唔係扯煙就隊啤。

近月鍾舒漫多次公開表示同吳浩康仍有聯絡,似放聲氣二人有機會復合。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!