網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月14日 星期四

孖新歡摸髀調情 吳忠義奉旨食免費餐 [壹週刊 - 1375] __,吳忠義,M1,

嘟住selfieBeth嘟晒嘴同男友自拍,睇見都骨痺。探熱針孖新歡摸髀調情 吳忠義奉旨食免費餐亡妻司馬燕逝世只有一年多,Togi吳忠義已火速兩次換畫,呢頭甩小三Summer,話咁快又搞掂人妻新歡BethChim,「好老公」假面具被揭破,但吳忠義天跌落嚟當被冚,賤男行徑,愈來愈浮面。氹女大原則:浪漫!拍拖撐枱腳,吳忠義同Beth一邊望住海,一邊摸大髀!不過,賤男潛規則,埋單時間,繑埋手齋望,Beth ...


嘟住 selfie

Beth嘟晒嘴同男友自拍,睇見都骨痺。

探熱針

孖新歡摸髀調情 吳忠義奉旨食免費餐

亡妻司馬燕逝世只有一年多, Togi吳忠義已火速兩次換畫,呢頭甩小三 Summer,話咁快又搞掂人妻新歡 Beth Chim,「好老公」假面具被揭破,但吳忠義天跌落嚟當被冚,賤男行徑,愈來愈浮面。

氹女大原則:浪漫!拍拖撐枱腳,吳忠義同 Beth一邊望住海,一邊摸大髀!不過,賤男潛規則,埋單時間,繑埋手齋望, Beth心甘情願,簽咭找數。

主動索攬

同暗交五年的小三 Summer孫君子劃清界線後,吳忠義立即換「碼頭」,快手搞掂在求職社交網任高職(亞太區地區經理)、有兩個女的人妻 Beth Chim。

換畫後,吳忠義挺身而出,澄清新歡其實是分居中,同時為了抓緊這個高薪厚職的水泡,只要對方有時間,吳忠義隨時候命。早前,本刊發現二人在一間海邊餐廳,享受下午浪漫。與男友排排坐,著住鮮黃色碎花裙的 Beth,全程表現進擊!

傾傾吓偈,年紀都有咁上下的 Beth突然扮少女,先撥一撥長髮,跟住挨埋去,再繑住手臂,並嗲住同吳忠義講:「攬住先!」隨即順勢伏在男友膊頭,一路傾一路冧笑,狼虎到呢!

摸髀笑晒

摸住男友大髀談心, Beth笑到成個瓜刨咁。

O嘴胸壓臂

傾傾吓偈, Beth突然繑住吳忠義手臂話:「攬住先!」

有大食大!侍應遞單結賬, Beth自動自覺交出信用咭,吳忠義得個睇字。

吳忠義拖實女友 fing吓 fing吓離開餐廳,行去攞車走人。

埋雙手

二人飲住香檳睇海景,愈飲愈 high之餘,更不由自主地跟住音樂 un un吓,好陶醉!呢個時候,吳忠義開始發功,伸手摸女友大髀。 Beth受落之餘,亦作出熱烈回應,將手放在男友大髀,起勢捽!

之後 Beth拎起手機要玩 selfie,吳忠義即刻戴番副超,兩個面貼面,加埋 Beth嘟嘴爆 cute,十個骨痺!

摸髀調情一粒鐘, Beth叫埋單,其間吳忠義就好似點了死穴一樣,毫無反應,要女友簽咭。

不過,你情我願, Beth冧爆又滿足,埋單抵晒!

提議王晶開《鴨王 3》的話,不妨考慮呢位「新賤星」。

司馬燕患病其間,吳忠義一直陪伴照顧,表面上係「好老公」。

今年司馬燕死忌,吳忠義被拍得同 Beth當眾又攬又啜。

被揭背妻同內地小三 Summer有五年姦情,吳忠義立即同對方劃清界線。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!