網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月21日 星期四

帶住壓力去開工 高海寧失控嚎哭 [壹週刊 - 1376] __,高海寧,M1,

探熱針帶住壓力去開工 高海寧失控嚎哭無綫今年二月大地震後,杜之克升助理總經理擔大旗,統領重頭新劇《不懂撒嬌的女人》,二千八百萬元製作費,舊將林文龍、宣萱回巢孭重飛,一百萬一集,加上全實景拍攝,令有份參演又一直性感行先的高海寧,突然受壓。日前劇組在九龍灣拍外景,帶住壓力去開工的高Ling頻頻NG,收工後更即時失控喪喊,爆煲!煲劇做功課是日劇組在九龍灣郵輪碼頭一間餐廳取景,回巢幫拖的林文龍、宣萱,以及 ...


探熱針

帶住壓力去開工 高海寧失控嚎哭

無綫今年二月大地震後,杜之克升助理總經理擔大旗,統領重頭新劇《不懂撒嬌的女人》,二千八百萬元製作費,舊將林文龍、宣萱回巢孭重飛,一百萬一集,加上全實景拍攝,令有份參演又一直性感行先的高海寧,突然受壓。

日前劇組在九龍灣拍外景,帶住壓力去開工的高 Ling頻頻 NG,收工後更即時失控喪喊,爆煲!

煲劇做功課

是日劇組在九龍灣郵輪碼頭一間餐廳取景,回巢幫拖的林文龍、宣萱,以及王浩信、唐詩詠和高海寧都有份埋位;下午兩點左右,全世界齊人 stand by,只見林文龍劇本不離手,拍檔宣萱則坐埋一邊,培養情緒。

入行六年,以 34D拋胸出位的大台咪神高 Ling,是第二女主角,飾演林文龍女友,劇中跟林文龍前度宣萱有大量對手戲,沒有孭重角經驗的她,直言好大壓力。

「高 Ling個角色係個好內斂、唔外露嘅精明女人,同佢以往賣吓身材做花瓶好唔同;所以佢早早就做定功課,《法證先鋒》、《甄嬛傳》呢類考演員牌嘅劇,佢差不多煲晒,不過對高 Ling嚟講,做呢個角色真係好有難度。」劇組人員說。

其實高 Ling今次喊得幾有層次,未喊出聲前,佢拍完當日最後一場戲,執嘢走人時,已經冇心機冇表情。

林文龍同唐詩詠做對手戲時好認真,劇本不離手。

宣萱唔需要埋位,就匿埋一邊培養情緒。

忍到收工喊

角色新挑戰,還要同一班資深演員做對手,高 Ling終於爆煲!在郵輪碼頭取景當日,高 Ling收工離開時遇見同樣走得的唐詩詠,講了兩句,她突然失控,當場爆喊。

「高 Ling開工嗰陣已經好緊張,撞正嗰日講嘅對白又零舍繑口,佢講咗好多次都唔 OK,跟住就發自己𤷪𤺧,喺現場係咁話:『唔知點解做嚟做去都做唔到?』

「當時現場有咁多對眼望住自己,高 Ling愈 NG愈心急,更加愈講唔到。忍住捱到收工撞到唐詩詠,講起件事,佢先好似決堤咁喊;啱啱開工已經咁,嚟緊嗰啲場口有好大量內心戲,到時都唔知佢點算。」



見到唐詩詠,高 Ling即失控掩面爆喊。



早前拍王晶電影《賭城 2》,高 Ling大晒 34D白滑身材,呢幕水上電單車戲大晒冷,令人印象深刻。

新劇一班主要演員當中,入行六年的高 Ling年資算係最淺。

雖然被指戲屎,但早排先跟好戲佘詩曼合作《賭城群英會》,扮演兩姊妹。

新劇一班演員未埋位前,索性在碼頭餐廳歎茶傾偈。

宣萱同林文龍 N年前合作過《洗寃錄》,由於收視爆燈,之後添食開續集。

文龍宣萱執到正

百萬一集的製作,一班工作人員不容有失,要求高兼且分秒必爭。

「過往公司拍劇都係用三部機,可以好快拍完一場戲,但今次要講求質素,一部機拍時間用多咗,加上係實景,好多嘢要兼顧。

「其實唔只高 Ling騰晒雞,文龍同宣萱回巢頭炮,亦明知老細好睇重,喺現場更加執到正,成 crew人都步步為營,部劇要拍四個月,大家有幾 tense,可想而知。」一名劇組人員說。

林文龍同艾威都去過港視,有機被邀返娘家拍劇,證明他人緣唔錯。

暑期大收的《寒戰 2》,林文龍亦升呢跟梁家輝、郭富城有對手戲。

未夠班

08選港姐入行的高海寧,多年來雖然偶有劇拍,但多被安排做閒角,直到 12年,她開始「封胸」,唔再拋胸做遊戲節目,雖然拍劇機會多咗,不過,始終無法打動師奶觀眾俾 like,入唔到屋。

15年

有指高海寧拍《愛•回家》時,因演技差及師奶接受唔到而拖低收視,有網民更指名道姓,指因為是高 Ling做,所以失去睇《愛•回家》的意慾。

14年

內地經理人汪子琦,睇完《使徒行者》後有感而發,發微博勁踩高海寧。

高 Ling在《使徒行者》同阿佘有唔少對手戲,被汪子琦指戲屎。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!