網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月19日 星期二

逾170萬獲邀視訊!孫慧雪自爆收不雅照 __,孫慧雪,

淨係視訊都出大約173萬……無綫小花孫慧雪(雪雪)到電台宣傳其寫真集,因遇上交通意外搞到遲了十五分鐘的她,抵達即道歉說:「唔好意思,平時好少遲到。」由於她包到冚示人,雪雪解釋:「如果我唔密實,就冇人買我本寫真架喇。」她又報喜說:「寫真推出3,000本,依家已經賣出1,500本。」「1,000萬都唔會考慮」問到有否想過寫真會令男士半夜有遐想?雪雪說:「師傅(司徒夾帶)有叫我唔好諗其他人會點做,自己開 ...


淨係視訊都出大約173萬……

無綫小花孫慧雪(雪雪)到電台宣傳其寫真集,因遇上交通意外搞到遲了十五分鐘的她,抵達即道歉說:「唔好意思,平時好少遲到。」由於她包到冚示人,雪雪解釋:「如果我唔密實,就冇人買我本寫真架喇。」她又報喜說:「寫真推出3,000本,依家已經賣出1,500本。」

「1,000萬都唔會考慮」

問到有否想過寫真會令男士半夜有遐想?雪雪說:「師傅(司徒夾帶)有叫我唔好諗其他人會點做,自己開心、滿足就得喇,人哋攞本書點開心法都唔好理。」隨即又透露自從推出寫真後,於微博及Facebook收到不少人問價,雪雪說:「會傳啲下體相畀我,我睇到即刪,好核突同變態,佢哋係私訊我。有個人仲好好笑,開出30萬新加坡幣(約173萬港幣)邀我視訊,話會畀住一半錢我先。(你有冇視訊到?)冇,都唔知真定假,只係同朋友笑吓,聰明嘅我唔會咁易中陷阱。」問到有否收過飯局問價?雪雪說:「有,30萬人民幣(約35萬港幣),梗係冇理佢亦冇覆佢,覺得好癲。初頭收到都有啲嬲,覺得好唔尊重,開價就一定要去?(會否心動?)一定唔會,唔可以對唔住屋企人。(如果出1,000萬港幣都唔去?)唔得。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!