網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月23日 星期六

【自稱1990年出生】年屆58歲 網民揭查小欣報細32年 __,查小欣,

年齡一向係女人嘅秘密,但要守住個秘密真係要花啲功夫,但查小欣就真係百密一疏,搞到成為網民嘅笑柄!去年,「高登天后瓊姐」就開心大發現咁,見到本身1958年出世嘅查小欣,喺自己嘅微博到填寫出生日期,竟然話自己嘅出生年份喺1990年,數數手指,小欣姐都已經58歲,佢就足足報細32年。(新聞連結:http://bit.ly/2ab9Ta5)雖然瓊姐曾公開話查小欣:「都細得好過份喎!」但睇番佢嘅微博依然未更 ...




其他影片:>>






年齡一向係女人嘅秘密,但要守住個秘密真係要花啲功夫,但查小欣就真係百密一疏,搞到成為網民嘅笑柄!去年,「高登天后瓊姐」就開心大發現咁,見到本身1958年出世嘅查小欣,喺自己嘅微博到填寫出生日期,竟然話自己嘅出生年份喺1990年,數數手指,小欣姐都已經58歲,佢就足足報細32年。(新聞連結:http://bit.ly/2ab9Ta5 )雖然瓊姐曾公開話查小欣:「都細得好過份喎!」但睇番佢嘅微博依然未更改佢嘅出生年份喎!

瓊姐去年揭穿查小欣報細32年。 查小欣同老公李學斌。 睇落查小欣點都唔似90後。
瓊姐去年cap圖。 今日佢都仲未改微博上資料。

鍾意就快D Share啦!