掃呢頁CODE去手機

2016年7月9日 星期六

寫真戰2016:崔碧珈「G」大欺小 JJ天台曬「E」反擊 __,崔碧珈,賈曉晨,JJ,

今年寫真戰夠晒睇頭。一年一度嘅寫真戰又開始啦!每年去到呢嗰時節,一眾參戰嘅女藝人都會趁機大騷天賦本錢,為咗喺眾多對手中殺出血路,參賽者都會鬥身材、鬥意識,務求吸引一眾粉絲嘅眼睛成為「寫真女王」。今年嘅參賽者一啲都唔少嘢,上圍Cup數D、E、G乜嘢都有,粉絲們真係可以大飽眼福!依家就率先數畀大家睇吓有乜參賽者。36G崔碧珈以大欺小擁有36G澎湃身材的女星崔碧珈形象火辣,經常在電影飾演性感尤物,今年她 ...


今年寫真戰夠晒睇頭。一年一度嘅寫真戰又開始每年去到呢嗰時節,一眾參戰嘅女藝人都會趁機大騷天賦本錢,為咗喺眾多對手中殺出血路,參賽者都會鬥身材、鬥意識,務求吸引一眾粉絲嘅眼睛成為「寫真女王」。今年嘅參賽者一啲都唔少嘢,上圍Cup數D、E、G乜嘢都有,粉絲們真係可以大飽眼福!依家就率先數畀大家睇吓有乜參賽者。36G崔碧珈以大欺小擁有36G澎湃身材的女星崔碧珈形象火辣,經常在電影飾演性感尤物,今年她 ...


今年寫真戰夠晒睇頭。

一年一度嘅寫真戰又開始每年去到呢嗰時節,一眾參戰嘅女藝人都會趁機大騷天賦本錢,為咗喺眾多對手中殺出血路,參賽者都會鬥身材、鬥意識,務求吸引一眾粉絲嘅眼睛成為「寫真女王」。今年嘅參賽者一啲都唔少嘢,上圍Cup數D、E、G乜嘢都有,粉絲們真係可以大飽眼福!依家就率先數畀大家睇吓有乜參賽者。

36G崔碧珈以大欺小

擁有36G澎湃身材的女星崔碧珈形象火辣,經常在電影飾演性感尤物,今年她將於書展推出處女寫真集,大玩運動風,並以「一萬小時運動練成魔鬼身形」做賣點,希望外間注重其身材線條而非刻意賣弄性感。雖然係咁講,其中一輯相Anita穿粉紅Bikini坐遊艇出海,外號「崔Big瓜」的她當然冇令人失望,又坐又瞓又拗腰晒G Cup「西瓜胸」!

32E葉梓嵐人小志不小

前FFx成員、有「爆乳JJ」之稱的葉梓嵐(Karen)擁32E警鐘胸,身高只得1米53的她「人小志不小」,近年Karen愛上做Gym,近期更不停狂操,自信可以憑的骰身材突圍,Karen更大玩「天台露出」大玩畀人監視感覺。

36D姚紫茵出寫真做善事

36D「翻版黃智雯」姚紫茵Sell微胖身形,力證肉感一樣有市場,寫真中她狂晒36D身材,除咗玩濕身誘惑之外,仲有食蕉飲奶!她穿Bra Top谷胸出席寫真發布會時,烏身晒澎湃身材整熱狗餵男粉絲食,真係大膽去到盡,而且仲講明寫真部分收益會撥捐乳癌基金,有嘢睇仲可以做善事,真係一舉兩得!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!