掃呢頁CODE去手機

2016年7月14日 星期四

捱足 23年  850萬首做業主 林曉峰激讚康子妮:係佢成全我! [壹週刊 - 1375] __,康子妮,林曉峰,M1,

結婚14年依然恩愛,今年情人節,康子妮親自整蛋糕與老公慶祝。娛樂偵訊捱足23年 850萬首做業主 林曉峰激讚康子妮:係佢成全我!今年一月,林曉峰以850萬購入大埔逸瓏灣一個近千呎單位,與陳小春、王祖藍做鄰居,入行超過廿年,從未持有過物業的阿Lo,第一次做業主,全賴兩年多前巴打鄭伊健吹雞搞古惑仔《歲月友情》演唱會,加上一班古惑佬去年客串內地電影《煎餅俠》爆紅,一年間連踩21場內地巡唱。45歲,終於上 ...


結婚 14年依然恩愛,今年情人節,康子妮親自整蛋糕與老公慶祝。

娛樂偵訊

捱足 23年  850萬首做業主 林曉峰激讚康子妮:係佢成全我!

今年一月,林曉峰以 850萬購入大埔逸瓏灣一個近千呎單位,與陳小春、王祖藍做鄰居,入行超過廿年,從未持有過物業的阿 Lo,第一次做業主,全賴兩年多前巴打鄭伊健吹雞搞古惑仔《歲月友情》演唱會,加上一班古惑佬去年客串內地電影《煎餅俠》爆紅,一年間連踩 21場內地巡唱。

45歲,終於上到車的林曉峰,激讚老婆康子妮:「多得老婆陪我捱,為咗成全我,放棄咗自己理想,佢真係好堅!」

十四日做好決定

一三年,鄭伊健吹雞,拉埋陳小春、謝天華、錢嘉樂、林曉峰舉行古惑仔《歲月友情》演唱會,反應好,開完 part 1又開 part 2,兩年多以來不停巡迴,一班古惑佬豬籠入水,林曉峰亦於一年間,賺到一層樓。

今年一月,林曉峰以 854萬買入大埔逸瓏灣一個近千呎單位,雖然與同屋苑業主王祖藍(過億)、陳小春(七千萬)單位難以相提並論,但捱咗廿幾年,終於上到車。

「其實係舊年好偶然機會下,有個地產朋友同我哋講話有個筍盤,睇完樓兩個禮拜就扑槌買!」林曉峰說。

由攝影助手做起,林曉峰做勻香港大小電台電視台,主持司儀拍電影,瓣瓣掂,但要養老婆同兩個仔,每月開支一大條數,多年來,已經錯過幾次買樓機會。

「唔係無心郁過,但唔好話買,每次想咋,咁啱嗰個時間就係最波動。好似○三年大仔出世,就遇着沙士,當時大部分人都唔敢輕舉妄動,乜都唔做得,因為環境變數太大,加上工作方面亦一直有啲變動,錯過咗幾個機會。高時我買唔起,低水時又入唔到,係今次撞到正,先成事!」

巡唱賺到笑,一班古惑佬早前就攞住《睇樓王》一齊去睇樓。

息影後,康子妮只間中擔任和音工作。

為古惑仔演唱會狂操,曾任游泳教練的阿 Lo說終於做番自己。

戒鹽糖減肥

四十五歲第一次做業主,古惑仔演唱會,的確為林曉峰帶來很多。

「以前過咗去,又唔覺有乜辛酸,反而係我其實好鍾意運動,好鍾意大隻,但以前拍戲啲人覺得我肥肥哋幾得意,就 keep住肥,但外邊嘅工作例如幫啲大型宴會做 MC,著起套西裝都覺得唔係幾正統,肥得得咁!

「古惑仔演唱會係俾到我另一個階段,當時因為決定赤膊打鼓,我就搏命做 gym,打羽毛球,食嘢戒晒鹽糖,我知道自己係唔可以偷懶!」

近年在內地狂賺人仔的王祖藍、陳小春,先後買入逸瓏灣複式單位及相連單位,富貴逼人。

去年客串內地電影《煎餅俠》,電影收十一億人仔,帶挈古惑佬紅爆。

老婆犧牲大

上月中,本刊拍到林曉峰同老婆一齊到灣仔 Tesla showroom睇車,試勻幾十萬起跳的 S70及大馬力的 P90D。

一班古惑佬在內地爆紅,連帶林曉峰亦唔唱唔知佢咁唱得,唱《海闊天空》大獲好評,但對當事人來說,背後意義更大。

「啲人俾我嘅反應係,原來你唱得咁好,係多咗好多人搵我做商演唱歌。講真,唱《海闊天空》我每一次都喊!因為呢首歌好代表我同我太太,係我自己嘅心聲!太太係我支柱,佢成日話阿 Lo你得嘅!點解你成日話自己唔得,俾好多鼓勵我!幫我解決晒所有麻煩事!」林曉峰感觸地說。

結婚十四年,現年三十九歲的康子妮,○○年由加拿大返港加入無綫,兩年後便嫁給林曉峰,婚後逐步淡出,全身照顧家庭,兩個兒子亦已經十二和十一歲。

「佢其實叻到不得了,大學畢業,讀古典音樂,係演奏級,音樂造詣好好,好鍾意唱歌,但為咗成全我,背棄自己理想,去照顧家庭。我想講嘅係,康子妮,你好堅!」

還有一個遺憾

在內地名利雙收,但林曉峰卻自嘲,反而在香港經常被人叫錯名。

「總之,香港以外嘅地方,大家都會認得我,對我有一定支持,反而喺香港,無乜人會嗌得出我個名,佢哋會叫我曾志偉、錢嘉樂,甚至乎林峯、謝霆鋒乜都試過,但就嗌唔到我個名,呢樣嘢,確係幾令我感到尷尬!」林曉峰說。

兩個仔讀書叻打羽毛球更叻,四年前就考入香港體育學院精英培訓計劃。

因為《獎門人》大受歡迎,阿 Lo亦多咗唔少 job。

個個有樓揸手

「古惑佬」五子,自 13年合體紅館開演唱會,之後積極於上海、南京、武漢、美國及澳門等廿多個地方巡唱,密食當三番,除了一早做咗業主,買賣過多個物業的伊健,其他巴打,亦相繼將錢變磚頭。

鄭伊健(持有物業)

黃埔花園 9期 4座單位

買入: 530萬( 96年) 市值: 1,084萬

南灣雅景閣低層單位

買入: 2,800萬( 08年) 市值: 3,600萬

錢嘉樂(持有物業)

北角半山豐林閣 2座中層單位

買入: 1,280萬( 15年) 市值: 2,450萬

北角半山豐林閣 1座低層單位(湯盈盈)

買入: 590萬( 05年) 市值: 1,800萬

陳小春(持有物業)

大埔天賦海灣 8座(夫妻聯名)

買入: 2,916萬( 12年) 市值: 3,300萬

大埔白牛石下村

買入: 428萬( 05年)  1,400萬

大埔逸瓏灣 8座相連單位

買入: 7,026萬( 15年) 市值: 7,300萬

大埔逸瓏灣 12座單位(應采兒)

買入: 763萬( 14年) 市值: 1,300萬

謝天華(持有物業)

大坑優雅閣低層單位(夫妻聯名)

買入: 3,728萬( 15年) 市值: 3,800萬

林曉峰(持有物業)

大埔逸瓏灣 19座低層單位

買入: 854萬( 16年)

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!