網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月21日 星期四

雞排妹鄭家純:最後一本寫真!32E雞排妹嗌性感已到極限 __,鄭家純,雞排妹,

雞排妹表示《純》為告別作。(左圖:中時電子報)擁有32E勁爆身材嘅台灣性感女神雞排妹(鄭家純),今年推出第三本寫真《純》迎戰寫真戰!當中更以裸背上陣迎戰寫真戰,認真搏到盡!今日雞排妹喺台灣舉行記者會,表示《純》為告別作:「這是我最後一本寫真集。」佢指今次寫真集嘅性感程度係極限,因為已經出到第三本寫真,尺度好難一本比一本保守。而今次佢遠赴沖繩等地取景,仲出動埋航拍機,希望影多啲有質感嘅靚相畀大家睇。 ...


雞排妹表示《純》為告別作。(左圖:中時電子報)

擁有32E勁爆身材嘅台灣性感女神雞排妹(鄭家純),今年推出第三本寫真《純》迎戰寫真戰!當中更以裸背上陣迎戰寫真戰,認真搏到盡!今日雞排妹喺台灣舉行記者會,表示《純》為告別作:「這是我最後一本寫真集。」

佢指今次寫真集嘅性感程度係極限,因為已經出到第三本寫真,尺度好難一本比一本保守。而今次佢遠赴沖繩等地取景,仲出動埋航拍機,希望影多啲有質感嘅靚相畀大家睇。

直播介紹預購贈品

之後佢又喺Facebook做直播,同大家介紹佢本新書嘅預購贈品,而且佢仲提醒大家,呢啲贈品全部都冇得單買㗎,所以一定要預購。佢仲向大家透露將會喺台北、台南、台中同高雄都會有簽書會,咁香港呢?就要等到8月中先會有。直播佢仲打開咗本書一兩頁畀大家先睹為快,見到有背面全裸,仲有張條裙畀風吹起嘅露底照,相當有睇頭呀!

點樣瘦身唔胸

介紹完本書,佢仲分享咗自己嘅減肥方法,佢話好多人都問佢,減肥嘅時候點樣可以瘦身唔胸,又可以瘦到想瘦嘅部位,雞排妹就話佢自己做咗好多次白老鼠,分別買咗瘦身霜同埋豐胸霜,仲話真係Work㗎!想減肥嘅識做

部份收益作慈善

此外,愛心爆棚嘅雞排妹會將寫真集部份收益用作慈善用途,而寫真集預購至今,銷量已經破五千本,對於今次成績咁好,雞排妹都感謝粉絲支持,佢話:「很謝謝大家的支持。」

另外,她亦希望未來可以離開「雞排妹」這個稱號,希望大家以後可以叫回她本名「鄭家純」。因為她對自己已經20多歲,還被稱作「妹」感到很奇怪。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!