掃呢頁CODE去手機

2016年7月4日 星期一

33C彭慧中專吼靚仔:唔靚仔都花心! __,彭慧中,

大家星期三記得睇喇!擁有甜美笑容的前港姐彭慧中(Phoebe)憑33C上圍及長腿成為萬千宅男至愛,一眾少男「愛屋及烏」,連她主持的婦女節目《都市閒情》亦照樣追看,為的只是一睹女神風采!在《東網巨星》之《東網Baby》「索女玩曬」系列中,Phoebe面對主觀角度的鏡頭High爆玩沙灘波及水槍,活潑又調皮,令宅男猶如與Phoebe拍拖一樣!雖然外形索爆,但Phoebe的情路並不順暢,經常遇到花心男:「 ...


大家星期三記得睇喇!

擁有甜美笑容的前港姐彭慧中(Phoebe)憑33C上圍及長腿成為萬千宅男至愛,一眾少男「愛屋及烏」,連她主持的婦女節目《都市閒情》亦照樣追看,為的只是一睹女神風采!在《東網巨星》之《東網Baby》「索女玩曬」系列中,Phoebe面對主觀角度的鏡頭High爆玩沙灘波及水槍,活潑又調皮,令宅男猶如與Phoebe拍拖一樣!

雖然外形索爆,但Phoebe的情路並不順暢,經常遇到花心男:「之前唔睇外形,但既然唔靚仔都花心,不如揀個靚仔」想知道這位女神更多內心世界,星期三晚就有得睇喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!