網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月12日 星期二

解放33C「港版陳妍希」黃家慰唔想似鹹書 __,妍希,黃家慰,陳妍希,

Candy在沖繩影寫真,送上靚人靚景。
解放33C「港版陳妍希」黃家慰唔想似鹹書模特兒黃家慰(Candy)樣子甜美,被封為「港版陳妍希」的她今年將推出文字集加寫真,原本只想寫書記錄五年Model生涯的點滴,既有靚樣,Candy特地遠赴沖繩取景,拍了四輯新相令作品更有睇頭,期間遊山玩水放煙花,更大解放晒33C弗爆身材及長腿!Candy在沖繩影寫真,送上靚人靚景。不少寫真對手均擁有巨胸,Candy直認上圍輸硬冇得比:「太性感都唔係我,我唔想 ...


解放33C「港版陳妍希」黃家慰唔想似鹹書

模特兒黃家慰(Candy)樣子甜美,被封為「港版陳妍希」的她今年將推出文字集加寫真,原本只想寫書記錄五年Model生涯的點滴,既有靚樣,Candy特地遠赴沖繩取景,拍了四輯新相令作品更有睇頭,期間遊山玩水放煙花,更大解放晒33C弗爆身材及長腿!

不少寫真對手均擁有巨胸,Candy直認上圍輸硬冇得比:「太性感都唔係我,我唔想畀人有睇鹹書感覺,我希望走清純鄰家少女路線,啲相似係女友陪男友拍拖咁,而且有一半係文字,希望大家了解我多啲。」為了拍泳衣照,食極唔肥的Candy說身形還可以,反而要做足心理準備,最怕未拍就曬黑上鏡不漂亮。

  • 放大圖片

鍾意就快D Share啦!