網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月26日 星期二

陳栢熹:名人:陳栢熹日食六餐 34吋胸驚變42吋 __,

天生瘦削嘅陳栢熹,竟然可以增磅到今時今日咁嘅地步,果然勁!Moiselle太子爺兼時裝創作總監陳栢熹(Harris),日前揸名車現身灣仔街市。身穿背心短褲、波鞋的他,明顯剛做完運動,見佢拿着環保袋走入街市買餸,主攻清淡食物,先到生果檔買香蕉,再到有機菜店挑選蔬菜、青瓜,繼而再去買魚,最後還買了兩打雞蛋。全程見他急步行,似乎一直有幫襯,對街市環境十分熟悉的他,只花了十五分鐘已買下大袋食物上車離開。做 ...


天生瘦削嘅陳栢熹,竟然可以增磅到今時今日咁嘅地步,果然勁!

Moiselle太子爺兼時裝創作總監陳栢熹(Harris),日前揸名車現身灣仔街市。身穿背心短褲、波鞋的他,明顯剛做完運動,見佢拿着環保袋走入街市買餸,主攻清淡食物,先到生果檔買香蕉,再到有機菜店挑選蔬菜、青瓜,繼而再去買魚,最後還買了兩打雞蛋。全程見他急步行,似乎一直有幫襯,對街市環境十分熟悉的他,只花了十五分鐘已買下大袋食物上車離開。

做足五日gym

着背心的Harris手瓜起𦟌,十分壯健,名副其實肌肉男,與平時西裝打扮可謂判若兩人。早前他在社交網上載做完運動的半裸照,更驚見他有六舊腹肌。記者事後致電問他是否刻意練大隻,他直認不諱:「讀完書返香港做嘢時個人好瘦,得110磅同34吋胸。我一直都希望大隻啲,之前有做運動,但亂咁食嘢。依家知原來一定要有足夠蛋白質,所以近呢兩年幾先開始搵教練train。」

現時Harris體重達160磅,仲練到42吋胸,問到如何操練?他謂:「一星期做五日Gym、舉重,每次只做一個部分,胸、腹、手臂、腳同背,但就冇做帶氧運動。」

早餐食海參+10隻蛋白?!

本身屬瘦削型的Harris,為增肌更日食六餐:「我早餐食海參、三文魚扒、加十隻蛋白,十點幾會食塊烚雞扒,午餐就正常食,下午茶再食塊烚雞扒,晚餐就清湯打邊爐形式,乜都食,但全部都冇味,因為鹽分會有水腫,臨瞓前再食多四隻蛋白,呢個係低澱粉質、高蛋白嘅餐單。不過一星期都會有一、兩晚亂咁食,唔會戒得咁清。(忍得辛苦?)我本身唔係好鍾意食嘢,會食麥當勞、公仔麵,可能遺傳媽咪瘦底食唔肥。(會繼續操?)距離目標仲差好多,膊頭夠闊但未夠厚,胸同背要執線條,未係好好。(想參加健美先生?)唔會。(點解練咁大隻?)貪靚,想着西裝靚啲,要托得起件西裝,而且個樣成熟啲,唔似𡃁仔。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!