掃呢頁CODE去手機

2016年7月3日 星期日

35E伍淑怡靚景練「仙」 36D姚紫茵滴奶吔蕉 __,伍淑怡,

YoYo靚人配靚景,成陣仙氣出晒嚟!
35E伍淑怡靚景練「仙」36D姚紫茵滴奶吔蕉每年都有大批本地o靚模「胸襲」書展博升呢,當中擁有Big爆身材的「翻版黃智雯」姚紫茵(Bonnie)和「翻版謝婷婷」伍淑怡(YoYo)今年都會推出超火辣寫真!YoYo靚人配靚景,成陣仙氣出晒嚟!擁有36D上圍的Bonnie走微胖女路線,啱晒愛啖啖肉的Fans,而她曾參演電影被郭偉亮(Eric)姦屍!寫真以「幻想」為主題,Bonnie先後換上校服、廚房妹及 ...


35E伍淑怡靚景練「仙」 36D姚紫茵滴奶吔蕉

每年都有大批本地o靚模「胸襲」書展博升呢,當中擁有Big爆身材的「翻版黃智雯」姚紫茵(Bonnie)和「翻版謝婷婷」伍淑怡(YoYo)今年都會推出超火辣寫真!

擁有36D上圍的Bonnie走微胖女路線,啱晒愛啖啖肉的Fans,而她曾參演電影被郭偉亮(Eric)姦屍!寫真以「幻想」為主題,Bonnie先後換上校服、廚房妹及泰拳Look上陣,其中一輯只穿內衣,津津有味地又吔蕉又飲牛奶,但論盡得飲到一身奶!

至於去年因鎅手而成名的YoYo行成熟風,擁35E澎湃上圍的她遠赴沖繩及澳門拍攝,靚人配靚景,既有雅典娜女神的仙氣造型,又有型格運動Look,形象多變!

Bonnie一嚟就出「必殺技」飲奶兼食蕉,吸睛度爆燈!
  • Bonnie一嚟就出「必殺技」飲奶兼食蕉,吸睛度爆燈!
姚紫茵
  • 姚紫茵

鍾意就快D Share啦!