網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月23日 星期六

莊端兒拋35E導彈引李敏鎬注意 __,李敏鎬,莊端兒,

李敏鎬頂唔頂得順呀?藝人莊端兒出席電影《賞金獵人》首映,穿上紅色低胸貼身晚裝的她,盡騷其35E導彈身材,走路時相當跌蕩,相當吸睛!驚仆親出醜莊端兒透露其性感造型乃老闆娘諸葛紫岐挑選,為配合近日推出寫真集而設,自言是李敏鎬粉絲的她,表示很高興能親身見到對方。問到如此打扮是否想色誘偶像?她笑謂:「唔好咁講!(引佢注意?)都係,其實都掙扎咗好耐,諗住送本寫真畀佢,但驚佢會留低冇拎走,所以畀真人版佢睇住先 ...


李敏鎬頂唔頂得順呀?

藝人莊端兒出席電影《賞金獵人》首映,穿上紅色低胸貼身晚裝的她,盡騷其35E導彈身材,走路時相當跌蕩,相當吸睛!

驚仆親出醜

莊端兒透露其性感造型乃老闆娘諸葛紫岐挑選,為配合近日推出寫真集而設,自言是李敏鎬粉絲的她,表示很高興能親身見到對方。問到如此打扮是否想色誘偶像?她笑謂:「唔好咁講!(引佢注意?)都係,其實都掙扎咗好耐,諗住送本寫真畀佢,但驚佢會留低冇拎走,所以畀真人版佢睇住先(會集郵?)希望可以,但聽聞好難,韓國經理人好嚴,所以大合照都好呀!(衝上台囉!)驚我會仆親,頭先條裙都kick住,要斯文啲,太主動嚇親人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!