網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月28日 星期四

【你信?】36E陳婉衡自爆做過肥妹仔 __,陳婉衡,

陳婉衡依家fit到爆,佢話以前係肥妹仔,你信?無綫新一代咪神陳婉衡(Alycia)fit爆身材惹人遐想,她直言以往工作外勤時曾遭非禮!為避開男士們的注目禮,她表示平日上街喜歡濶身衣着打扮,實行禾稈冚珍珠,減少不必要麻煩。談到其36E上圍,她笑謂﹕「我婆婆仲勁呀,咁都同我發育時吸收足夠營養有關嘅。」曾經係肥妹很難想像,Alycia曾經是肥妹仔一名,且十分抗拒做運動:「試過去到130磅。肯做運動嘅開始 ...


陳婉衡依家fit到爆,佢話以前係肥妹仔,你信?

無綫新一代咪神陳婉衡(Alycia)fit爆身材惹人遐想,她直言以往工作外勤時曾遭非禮!為避開男士們的注目禮,她表示平日上街喜歡濶身衣着打扮,實行禾稈冚珍珠,減少不必要麻煩。談到其36E上圍,她笑謂﹕「我婆婆仲勁呀,咁都同我發育時吸收足夠營養有關嘅。」

曾經係肥妹

很難想像,Alycia曾經是肥妹仔一名,且十分抗拒做運動:「試過去到130磅。肯做運動嘅開始,係喺溫哥華學高溫瑜伽,發覺流汗嘅感覺好正,之後就學埋鋼管舞、空中絲帶等,近呢半年朋友仲介紹埋我健身,平均一星期起碼做(運動)足3、4日。依家勤做運動唔係只為自己,係想帶多啲正能量畀身邊人。」

畀人搣Pat Pat

Alycia的豐滿上圍乃家族遺傳,百分百天然!她笑說:「總之我唔及我媽媽,我媽媽又唔夠婆婆咁犀利啦。我發育時期又真係偏肥嘅,吸收到足夠嘅營養都有影響。」擁有同性艷羨的魔鬼身材,Alycia亦有有口難言的煩惱,原來以往為娛樂新聞台外出採訪時,曾遇上鹹豬手,令她相當無奈:「當時一班外籍男士喺我身後入鏡,忽然覺得有隻手喺我pat pat上搣咗一吓,我望去後面都唔知究竟邊個先係『兇手』,大會後尾幫我翻睇閉路電視,終於知道係邊個所為,但人一早逃之夭夭啦。」

鍾情運動男

台上的Alycia不介意盡騷S身形,原來私底下她卻愛作濶身T恤打扮:「咁樣打扮舒服好多,同埋唔會咁多人望住晒。」為保持身段,她坦承要「揀嘢食」,澱粉質尤其要謝絕,但卻不接受自己過「無味人生」,所以一星期會放自己一天假:「嗰日會約朋友食飯,鍾意食乜就食乜囉。其實要有健康飲食,先可以補充體力做運動嘛。」問到單身的她日後選擇男友,會否首選運動型,她即答:「會呀,外形反而唔係咁緊要。大家一齊去運動、行吓山咁已經好滿足,又可以慳番啲拍拖錢。(有追求者?)都有男性朋友嘅,總之最緊要大家相處舒服。」

泳衣提供:一田百貨

運動服提供:Titika Active Couture


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!