網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月28日 星期四

施永青都唔識 後生女搞 3D睇樓 app [壹週刊 - 1377 - 財經] __,M1,

VR睇戲是綽頭還是真的可行呢?Priscilla看到泰國、日本、內地、台灣都是龐大的潛在市場。Startup擂台施永青都唔識 後生女搞3D睇樓app日本對於新科技的反應很快,《PokémonGO》在AR(擴增實境)率先跑出,VR(虛擬實境)AV產業亦發展得如火如荼。至於香港人,亦對新科技觸覺敏銳,打機、AV這些當然不是上進的年輕人發展目標。香港地,最賺錢當然是做地產,今年四月藍穎桐Priscill ...


VR睇戲是綽頭還是真的可行呢? Priscilla看到泰國、日本、內地、台灣都是龐大的潛在市場。

Start up擂台

施永青都唔識 後生女搞 3D睇樓 app

日本對於新科技的反應很快,《 Pokémon GO》在 AR(擴增實境)率先跑出, VR(虛擬實境) AV產業亦發展得如火如荼。至於香港人,亦對新科技觸覺敏銳,打機、 AV這些當然不是上進的年輕人發展目標。香港地,最賺錢當然是做地產,今年四月藍穎桐 Priscilla聯同幾個朋友,投身地產行業推出 room3,將樓盤化為 VR短片,讓睇樓客足不出戶便可 3D睇樓。意外的是生意與地產息息相關,但 Priscilla竟然對地產一無所知。紀惠集團 CEO湯文亮了解過這門生意亦覺難做,「香港地產行業很古老,不接受新事物。」

Google主辦的 GoogleEYE年輕創業家計劃,有近二百五十個團隊參加,今月初公布了入圍的十五個隊伍, room3是其中之一。評審之一的 Matthew說入圍原因是他們的方案是有空間在市場上發展, cardboard有花心思做,產品質量好。

只要登記填上地址, room3便會免費送上 cardboard,將手機放進紙盒中,播放 room3短片,便能 3D睇樓,用家亦可不用 cardboard,選擇在手機上玩 360度睇樓。 room3將十四部 Go Pro集合,分別向着七個方位,以達到 720度全方位,為做到立體效果,每個方位須用上兩部 Go Pro。拍攝後以程式將各部相機的畫面連上,後期再以人手調校。目前拍了一個西貢豪宅盤。

Priscilla雄心壯志希望能夠與香港、海外發展商合作,「目前與一個發展商傾緊,海外都有。」這門生意牽涉發展商、地產經紀、香港整體樓市,不過 Priscilla原來通通不懂,「發展商我講到新世界、新鴻基、信和、合和,老細係邊個我都唔太清楚。」她解釋不會直接與誠哥、四叔等見面,不懂也沒關係。記者再問今年有哪個新盤開賣,未來還有多少樓盤推出,會直接影響生意喎。她面有難色說:「我都唔熟。」未來可能要與中原等地產商合作,識得施永青嗎?「嘩,你真是考起我,施永青我唔識呀。我識做好個產品就得啦。」向地產商收費問題,可以參考他們付出多少錢賣廣告及分佣給經紀,她又知不知呢?「電視、報紙、地鐵站都有落廣告。經紀我相信都應該不會很低,應該有百分之十。」這條答得有自信,不過地產商一般只會給經紀「三隻佣」。她解釋目前只需做好影片,找到發展商合作便可,至於地產的知識、樓市的狀況,並非必要。

公司獲投資者注入二百五十萬元資金,大部分用作購置儀器,如多部 Go Pro,未來需要再籌集資金。

Cardboard現時免費派發,雖然是紙製,不過有魔術貼、鏡片、按鈕,還需摺疊,工序繁多,故每個成本要近五十元。

用家試玩 咁傻?

羅小姐覺得以 cardboard睇樓很方便,但坦言在街上看感覺很傻。

做豪宅盤的中原經紀蔡先生試用過 cardboard,他覺得對他有用,「感覺好真實,如果客人唔得閒,尤其豪宅客,多數係老闆,時間好矜貴。我可以拎手機連個 Box去佢公司,足不出戶可以睇晒成個單位,我估客人會好滿意。」但並非所有經紀都合用,而睇細價樓的客人,多數投資經驗較少,一定要親自睇樓。讚過一番後,他試以普通 360度短片模式再看一次剛才的單位,他改口說,其實 360已經足夠,他解釋有些客人會顧及形象,「個頭岳嚟岳去,會俾人當小丑。」

一般市民又點睇呢?睇樓經驗豐富的羅小姐,剛在美孚新邨睇完樓,她拿起 cardboard試用,將頭左轉轉、右轉轉,笑說:「我要成個人郁呀?咁傻要自己郁?都幾得意,不過我有啲頭暈啦。」除了形象問題,羅小姐說自己很易頭暈,所以對 3D很抗拒,反而 360度對她來說更好。若將來經紀以這個 app向她介紹樓盤,她覺得幾方便,「睇樓好辛苦㗎,通常單位都丟吉,大熱天時無冷氣,又要走上走落。」而且她說眼罩輕,對經紀與客人都方便,不過最終下決定前還是要看現樓,「影出來幾爛嘅樓,經過相機都好靚,始終要去睇實際環境,而且呢度無影埋景觀。」

專家判決 香港地產守舊

湯文亮屬地產界老行尊,對今時的新科技不甚了解,他說將會派兒子來了解。

紀惠集團行政總裁湯文亮,打理數百億物業資產,對香港地產業瞭如指掌,不過對這個新科技就坦言不太熟悉,「叫我個仔嚟佢可能會熟悉啲,我哋做投資者,最重要是對單位有感覺,你要到現場先會知鍾唔鍾意,呢個可以初步吸引你,但利用這個工具做決定呢,我估暫時未做到。」湯文亮亦說這個新科技暫時局限一手樓市場,「因為相同的單位數量多,二手樓每間都獨立,比較難做。」湯文亮雖然覺得 room3新奇,惟對它在香港普及就不太樂觀。

「兩個字,入局。當有第一個地產商用,其他就會唔執輸跟住用。」但他認為第一步最難行,要地產商接受新科技談何容易,「今日我未了解清楚,但我會盡量用我方法了解,但地產商點都會先抗拒。」香港地產行業很守舊,湯文亮說他們不接受新事物,「使錢請世界小姐嚟剪綵佢哋捨得,請風水師講嘢捨得,你要佢用在科技上就唔捨得。」

製作一條兩分鐘的短片,需要兩天後期製作時間,經軟件將多部相機的片段組合後,還須以人手確認、微調那些接合點。

他提醒就算有第一間發展商用,亦不代表生意會陸續有來,「碰啱呢個盤賣得好,佢哋會話不知道是樓盤本身條件好,還是你的產品有效。但如果碰上樓盤賣得唔好,地產商就會怪你的產品沒有用,幫唔到手。」香港樓市前景正正不太樂觀,湯文亮不願令一班青年人創業夢碎,安慰說:「現在市道不太好,從另一面睇,市道差難賣樓,發展商才會考慮一些新科技。」

湯文亮亦點了一條明路給他們:背靠祖國。「你話可以慳時間,但香港有幾大呢?國內不同,又要搭飛機,又要坐高鐵、又要過關,很麻煩。國內的地產商好似萬科,嚟香港起樓你估俾香港人住?佢係賣俾大陸人。你做好段片,佢哋唔使嚟香港睇。」

撰文:孫樂祈

攝影:葉漢華、廖健昌

攝錄:廖健昌

ed_bn@nextdigital.com.hk


鍾意就快D Share啦!