掃呢頁CODE去手機

2016年7月16日 星期六

【獨家】45歲洪欣素顏開餐 勁鬧仔女 __,洪欣,

日前夜晚七點幾,好耐冇見嘅洪欣現身金鐘,佢仲同埋媽媽、大仔、囡囡同埋工人,一行五人就去食飯,但呢餐飯就令洪欣好勞氣。洪欣一泊好車,就拎住個電話睇,照顧囡囡嘅工作就交咗喺大仔身上。囡囡個樣好似洪欣,眼大大、面圓圓,行起上嚟跌下跌下咁,好可愛。佢哋一行人去咗一間中菜館,坐咗陣洪欣已經叫咗幾份北京填鴨,食飯期間細女可能仲細,食食下就開始扭計,又話唔食、又玩枱布、又玩餐具,未知洪欣心情是否不太好,即刻鬧爆 ...




其他影片:>>






日前夜晚七點幾,好耐冇見嘅洪欣現身金鐘,佢仲同埋媽媽、大仔、囡囡同埋工人,一行五人就去食飯,但呢餐飯就令洪欣好勞氣。洪欣一泊好車,就拎住個電話睇,照顧囡囡嘅工作就交咗喺大仔身上。囡囡個樣好似洪欣,眼大大、面圓圓,行起上嚟跌下跌下咁,好可愛。佢哋一行人去咗一間中菜館,坐咗陣洪欣已經叫咗幾份北京填鴨,食飯期間細女可能仲細,食食下就開始扭計,又話唔食、又玩枱布、又玩餐具,未知洪欣心情是否不太好,即刻鬧爆囡囡。工人見狀,諗住幫囡囡夾嘢食,但畀洪欣阻止,哥哥就未食,都夾畀妹妹食,睇得出兄妹關係好好。點知話口未完,洪欣見哥哥成日玩電話,就話咗佢幾句,鬧到囝囝都冇晒心機,嘢都冇乜點食。不過解鈴還需繫鈴人,囡囡食咗一陣就同工人出咗去門口行,囡囡不時行過去氹番媽咪。睇到囡囡咁可愛,洪欣都甜在心,即時笑晒。走嗰陣,可能真係叫得太多嘢,洪欣都好有衣食,將食唔晒嘅嘢打包拎返屋企,以身作則不浪費,抵讚。

(採訪、攝影:畢紹基、徐錦池) 洪欣叫咗幾份北京填鴨。
小妹妹已經急不及待喇! 鬧囡囡。
似乎洪欣真係好嬲喎 洪欣大仔都有去
囡囡行起上嚟跌下跌下咁。

鍾意就快D Share啦!