網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月17日 星期日

《發字精神》:《發字精神》(5):發哥預告暫別影壇 __,發哥,周潤發,

發哥教路:「有好嘅身體先可以享受到人生。」周潤發近年積極回歸華語影壇,拍下多部票房以億元計的電影,當中在新片中對着梁家輝怒吼:「我下半世乜都唔做,淨係招呼你一個。」一幕,令觀眾充分感受到其神級演技與壓台功架!不過,發哥透露下半年暫不接戲,會放一個悠長假期,究竟誰是他「下半年乜都唔做,淨係招呼你一個」的對象?周潤發近年積極回歸華語影壇,拍下多部口碑之作,最近在新片《寒戰2》中暫時放下喜劇細胞,再展其 ...


發哥教路:「有好嘅身體先可以享受到人生。」

周潤發近年積極回歸華語影壇,拍下多部票房以億元計的電影,當中在新片中對着梁家輝怒吼:「我下半世乜都唔做,淨係招呼你一個。」一幕,令觀眾充分感受到其神級演技與壓台功架!不過,發哥透露下半年暫不接戲,會放一個悠長假期,究竟誰是他「下半年乜都唔做,淨係招呼你一個」的對象?

周潤發近年積極回歸華語影壇,拍下多部口碑之作,最近在新片《寒戰2》中暫時放下喜劇細胞,再展其神級演技,造就電影上映短短兩天,香港累積票房已有2,190萬港元,周六單日更大收756萬港元,打破2004年周星馳電影《功夫》單日所創下的721萬港元票房成績,刷新「歷年香港及華語影片最高單日票房紀錄」!

賞秋色 機票都慳番!

不過,發哥卻透露下半年暫不接戲:「咁又唔係唔拍戲嘅,係冇劇本畀我,有劇本睇咗,真係鍾意嘅都可以叫佢出年拍,如果佢想我去做嘅話!又唔係話唔做,但我今年想去『達標』,達標係咩呢?希望再Fit啲,身體更好啲,因為我夏天訓練咗一輪後,等緊冬天來臨就上山遊山玩水,想呢幾個月遊晒香港嘅名山名水!香港秋冬景色實在太靚,上到山賞心悅目,秋涼上山係好舒服!雖然秋色當然冇去日本睇紅葉咁靚,但其實香港本土嘅山入面啲黃葉、紅葉都可以睇,同埋你去呢啲地方唔使坐飛機,可以揸車或者搭車去。香港郊野公園喺市區裏面,坐車唔會超過45分鐘,分分鐘你屋企側邊有郊野公園,你行上山就得,係方便嘅!所以我好珍惜每年秋冬兩季,邊度都唔想去,就係想喺香港!」

健康用晒就冇貨

現年61歲的發哥在18歲入行,展開逾40載的銀色旅途,已透支的他坦言需要好好回饋身體:「我嘅人生座右銘係開心、快樂同埋健康,有好嘅身體先可以享受到人生,健康等於一切!舊時你可能要供樓、搵食,我就好好彩,到依家可以有咁嘅機會照顧到身體,我透支咗好多,依家有機會就回饋畀身體。有時身體透支得太多,用晒就冇貨返,所以一定要小心,相信依家大家都好注重健康意識,係好緊要嘅!我每日都做運動,但做嘅時間唔係好長,行半個鐘、跑半個鐘,做啲肌肉運動訓練等膝頭有番啲力,咁就唔使成日篤吓篤吓(拐杖)!」

後記:Keep Moving

發哥對運動充滿熱忱,即使出埠工作仍安排時間每天做運動,返到「半個鄉下」新加坡亦不例外,上午跑完水塘,下午接受專訪時精神抖擻,是「運動好處多」的最有力證明!

完成訪問後,發哥分享個人跑步心得,除了即場點擊數個熱愛觀看的網絡跑步Channel外,又親自示範正確跑姿,由運動力學講到近日躍躍欲試的赤腳跑(Barefoot Running),正如發哥所言:「要健康就一定要勤力做運動,呢個係公平交易,都唔係犧牲嘅,你喺運動當中都有樂趣嘛,只要做過就會開心!」聽過發哥此番話後,小記是時候穿上跑鞋,同各位講拜拜!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!