網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月22日 星期五

梁朝偉:76天團又出動!梁朝偉電眼冧死人 __,梁朝偉,朝偉,

陣容非常強大,不過偉仔對電眼依然吸睛!「76天團」又出動喇!咪住…咩係「76天團」?就係由梁朝偉、杜德偉、鍾鎮濤、呂方同葉童老公陳國熹等等一班型佬所組成,佢哋會定期開P或者飯聚!而鍾鎮濤就曾經講過,話「76」係有意思,「6」係指固定成員有六個人,至於「7」,佢就話係秘密喎!而尋晚成員之一嘅陳國熹喺微博晒大合照,雖然未見呂方,不過就多咗劉嘉玲、上山詩鈉、曾志偉、吳廷燁、邱淑貞同老公沈嘉偉,同埋梁家輝 ...


陣容非常強大,不過偉仔對電眼依然吸睛!

「76天團」又出動喇!咪住…咩係「76天團」?就係由梁朝偉、杜德偉、鍾鎮濤、呂方同葉童老公陳國熹等等一班型佬所組成,佢哋會定期開P或者飯聚!而鍾鎮濤就曾經講過,話「76」係有意思,「6」係指固定成員有六個人,至於「7」,佢就話係秘密喎!而尋晚成員之一嘅陳國熹喺微博晒大合照,雖然未見呂方,不過就多咗劉嘉玲、上山詩鈉、曾志偉、吳廷燁、邱淑貞同老公沈嘉偉,同埋梁家輝太太江嘉年,非常熱鬧!

陣容閃到暈又強勁到咁,難怪陳國熹只係上載呢張相,留言都唔使留,就即刻引起大批網民關注!相中亮點之一,係每位「76天團」成員都帶埋另一半嚟聚會,其中將會喺十月生B仔嘅杜德偉太太Ice都有現身,合照時杜德偉冧到爆咁挨落太太個肚到;范姜攬住老公鍾鎮濤之外,沈嘉偉同邱淑貞又黐到實一實,真係Sweet到暈!

不過最令網民Sweet到暈嘅,當然係喺劉嘉玲身後嘅偉仔,見佢笑容燦爛嘅同時,又使出「梁電眼」,難怪網民都話頂唔順,仲話隔住個mon都收到偉仔嘅電力!另外,有網民反問呢張大合照究竟邊個出手影,有人估係梁家輝,但亦都有人估係呂方,仲話無論邊個影都好,呢張相真係勾起大家唔少集體回憶!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!