網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月11日 星期一

邵音音爆BabyJohn被圈中老鬼恰到喊 __,Baby,蔡瀚億,BabyJohn,邵音音,Angelababy,

「潛規則」係咩,可能好多人都聽過。藝人邵音音與黃夏蕙為ViuTv節目《晚吹-總有一隻係左近》擔任嘉賓,兩人大談多年圈中趣聞及麻煩「老鬼」,邵音音爆料說:「我同BabyJohn拍戲,有個好麻煩嘅老鬼,我就梗係唔驚佢。佢同Babyjohn拍一場戲,練習時候一人飲一杯水,但到拍嘅時候,佢一杯水倒落Babyjohn身上,Babyjohn嚇咗一跳喊咗出嚟,可能佢係老咗脾氣愈嚟愈差。」邵音音讚黃夏蕙與黎明一樣 ...


「潛規則」係咩,可能好多人都聽過。

藝人邵音音與黃夏蕙為ViuTv節目《晚吹-總有一隻係左近》擔任嘉賓,兩人大談多年圈中趣聞及麻煩「老鬼」,邵音音爆料說:「我同BabyJohn拍戲,有個好麻煩嘅老鬼,我就梗係唔驚佢。佢同Babyjohn拍一場戲,練習時候一人飲一杯水,但到拍嘅時候,佢一杯水倒落Babyjohn身上,Babyjohn嚇咗一跳喊咗出嚟,可能佢係老咗脾氣愈嚟愈差。」

邵音音讚黃夏蕙與黎明一樣EQ和IQ也十分高,而且為人大量,黃夏蕙被主持問到點化後輩的例子?

黃夏蕙說:「我個契女艾美琪囉,佢依家改邪歸正,但以前好蠢,畀人氹上床、唔識,影晒Movie,明知仲多咗個女人,三個人,個男人點會愛你,太蠢喇。」

邵音音又爆當年影圈「潛規則」,她說:「邵氏時候,某啲大導演,攞住個劇本,就Call啲女演員去酒店,話去研究劇本,去到開咗房門,個導演好快就走咗,留底導演個朋友喺度,就係咁半推半就,『你要呢個劇本就咁啦。』」邵音音還說當年曾被看不起,被梳頭師用梳打頭。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!