網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月15日 星期五

約富二代人夫返家 清純龔嘉欣:佢幫我拎架車去整 __,嘉欣,富二代,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

第三代「四葉女」龔嘉欣樣子清純,6年前與大自己16年嘅鄧健泓相戀,可惜戀情僅維持兩年玩完。分手後嘉欣雖然緋聞不絕,但一直未有真命天子出現。上月29號下午約4時,本報發現嘉欣孖型男現身深水埗,兩人喺麵檔撐枱腳,冇戴口罩同黑超嘅嘉欣全程表現不自然,經常眼望門外,速食半粒鐘即閃。之後兩人並肩行咗兩條街,型男走路單手插袋chok爆,之後兩人坐上嘉欣嘅座駕,型男反客為主負責駕車,直駛嘉欣位於將軍澳的香閨,惟 ...


第三代「四葉女」龔嘉欣樣子清純,6年前與大自己16年嘅鄧健泓相戀,可惜戀情僅維持兩年玩完。分手後嘉欣雖然緋聞不絕,但一直未有真命天子出現。上月29號下午約4時,本報發現嘉欣孖型男現身深水埗,兩人喺麵檔撐枱腳,冇戴口罩同黑超嘅嘉欣全程表現不自然,經常眼望門外,速食半粒鐘即閃。之後兩人並肩行咗兩條街,型男走路單手插袋chok爆,之後兩人坐上嘉欣嘅座駕,型男反客為主負責駕車,直駛嘉欣位於將軍澳的香閨,惟兩人抵達嘉欣寓所附近時,卻奇怪地前後腳落車。型男率先拎住一袋嘢,行入村第三個路口,嘉欣就隔5分鐘才落車,警覺性好高嘅佢好快就發現本報記者追訪,刻意走到採訪車問記者係咪影佢,擾攘一輪後嘉欣離開,卻曲折地先由第四個路口入,再轉去第三個路口嘅香閨。事隔5天,記者喺嘉欣香閨外等候,早上約10時,發現佢嘅座駕駛離,駕車者竟然又係嗰位型男,但身旁卻不見嘉欣。兩人似乎一架車兩份揸,情非泛泛。有知情人士向本報爆料,指呢位型男名叫郭俊豪(Alan Kwok),係一名富二代,做家族生意,而且仲係人夫,與妻育有兩子。有指佢趁老婆剛返溫哥華即偷會嘉欣。嘉欣接受傳媒訪問時,被問到是否有新男友?佢就話:「唔係拍拖,純粹係朋友幫我拎架車去整,冇諗到變咗新聞,自己都要講番聲唔好意思,影響到朋友,一直都單身,多謝大家關心。」

情侶look 有默契 型男率先拎住一袋嘢,行入村第三個路口。
警覺性好高嘅佢好快就發現本報記者追訪,刻意走到採訪車問記者係咪影佢。 Alan Kwok與妻子 Alan Kwok fb圖片

鍾意就快D Share啦!