網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月11日 星期一

陳豪:陳豪藐爆陳浩民幫老婆剃毛:唔好喇啩 __,陳浩民,陳豪,

打冷震、耍手、合十,睇嚟陳豪好抗拒喎。藝人陳豪(阿Mo)油塘出席無綫劇《完美叛侶》之「完美愛情事件簿」活動。談到劇中他忽略飾演其老婆的邵美琪,但現實生活他就對老婆陳茵媺無微不至,他即指夫妻相處之道最重要是沒有秘密,亦要用時間拍拖增添情趣:「我唔係浪漫嘅人,依家仲學緊!」講到陳浩民在網上公開產前時幫老婆剃毛的相片,他即反反白眼謂:「做老公嚟講係Sweet,但觀眾嚟講就唔好喇啩,咁私人嘅嘢留番畀自己啦 ...


打冷震、耍手、合十,睇嚟陳豪好抗拒喎。

藝人陳豪(阿Mo)油塘出席無綫劇《完美叛侶》之「完美愛情事件簿」活動。談到劇中他忽略飾演其老婆的邵美琪,但現實生活他就對老婆陳茵媺無微不至,他即指夫妻相處之道最重要是沒有秘密,亦要用時間拍拖增添情趣:「我唔係浪漫嘅人,依家仲學緊!」

講到陳浩民在網上公開產前時幫老婆剃毛的相片,他即反反白眼謂:「做老公嚟講係Sweet,但觀眾嚟講就唔好喇啩,咁私人嘅嘢留番畀自己」問有冇幫老婆剃毛,他打冷震兼耍手再合十:「係都唔係我剃」但笑謂自己是不錯的髮型師,會幫囝囝剪髮:「佢哋不知幾靚仔!但囡囡就唔敢亂嚟!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!