掃呢頁CODE去手機

2016年7月13日 星期三

發哥教精黎明咪中計金句補鑊唔值租 __,發哥,黎明,周潤發,

發哥建議黎明出書解釋吓金句有咩含意,唔使個個聽完都抓晒頭!
發哥教精黎明咪中計金句補鑊唔值租神級偶像周潤發貴為國際巨星,但為人親切友善,談吐風趣幽默,令他成為港人眼中最貼地、最能代表香港的藝人!發哥在接下來的數天將會分享「最香港」與「最不香港」的一面,並親身拆解早前包到冚現身銅鑼灣之謎,更會細數發嫂不為人知的一面!發哥在新片大談法治精神的同時,亦與讀者分享其「發字精神」,更識英雄重英雄,激讚黎明是真漢子!發哥建議黎明出書解釋吓金句有咩含意,唔使個個聽完都抓 ...


發哥教精黎明咪中計金句補鑊唔值租

神級偶像周潤發貴為國際巨星,但為人親切友善,談吐風趣幽默,令他成為港人眼中最貼地、最能代表香港的藝人!發哥在接下來的數天將會分享「最香港」與「最不香港」的一面,並親身拆解早前包到冚現身銅鑼灣之謎,更會細數發嫂不為人知的一面!發哥在新片大談法治精神的同時,亦與讀者分享其「發字精神」,更識英雄重英雄,激讚黎明是真漢子!

在新加坡接受《東網巨星》專訪的發哥言論夠玄,與早前因中環海濱演唱會危機處理得宜而躍升為「民間特首」的另一熱門人選黎明(Leon)互相輝映,話時話,兩人曾先後飾演賭神「高進」一角,可謂無巧不成話!

我唔明,但我鍾意!

發哥激讚Leon是「真漢子」,建議對方考慮出書做才子,他說:「我有留意佢嘅演唱會,佢處理得非常好,恭喜佢!我覺得佢好聰明,同埋呢種態度非常之好,肯承擔,真漢子嘛!(有冇邊句金句令你印象比較深刻?)佢嗰啲我好多都唔係好明,都幾深,深到我都唔明!其實佢應該出一本書解釋點解佢要咁講,但係我好鍾意,係鍾意嘅!雖然我唔明,但我鍾意!」

黎明
  • 黎明

提到同樣是「民間特首」的Leon民望急升,發哥即出口術「勸退」:「我就勸黎明唔好做,如果佢鑊鑊、日日都做錯嘢,道歉得多就假咗。黎明唔好做呀!唔好畀人講兩句就落疊,分分鐘你日日做錯一件事,日日都講金句,咁就唔值租!你唔好搞咁多,四年搞一次好」


鍾意就快D Share啦!