掃呢頁CODE去手機

2016年7月18日 星期一

明日大婚 陳妍希陳曉簡約婚照率先曝光 __,陳曉,陳妍希,妍希,

女神陳妍希聽日結婚,而佢同陳曉嘅婚照就今日曝光!台灣33歲女星陳妍希同大陸男星陳曉喺7月5日領證結婚,正式成為夫妻!唔經唔覺,時間過得非常快,聽日(19日)就係佢哋喺北京舉行婚禮嘅日子喇!隨後仲會去到台灣及安徽合共舉行三場婚禮!雖然未知聽日場面有幾咁墟冚,但大婚再即,妍希BB同老公嘅甜蜜婚照率先喺今日曝光!相中妍希着上白色露肩婚紗,而陳曉就着上黑白配嘅西裝,拍攝背景以白色為主,行簡約路線!不過簡單 ...


女神陳妍希聽日結婚,而佢同陳曉嘅婚照就今日曝光!

台灣33歲女星陳妍希同大陸男星陳曉喺7月5日領證結婚,正式成為夫妻!唔經唔覺,時間過得非常快,聽日(19日)就係佢哋喺北京舉行婚禮嘅日子喇!隨後仲會去到台灣及安徽合共舉行三場婚禮!雖然未知聽日場面有幾咁墟冚,但大婚再即,妍希BB同老公嘅甜蜜婚照率先喺今日曝光!

相中妍希着上白色露肩婚紗,而陳曉就着上黑白配嘅西裝,拍攝背景以白色為主,行簡約路線!不過簡單就是美,妍希翹實陳曉時流露出真摰笑容,而男方攬實老婆時非常自然!但不得不提嘅就係妍希戴喺食指上嘅鑽戒,佢仲輕輕親吻戒指,感覺非常幸福!

其實兩人早前亦為台灣雜誌合體影過婚照,不過相信今次就係正式嘅婚照喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!