網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月8日 星期五

【出親嚟都晒恩愛】陳茵媺尚未成功收身 __,茵媺,陳茵媺,

不過其實收唔收到身又有乜所謂,靚咪得咯。喺四月尾誕下第三胎、成功追到個女嘅陳茵媺,自從出院之後,一直未有公開露面,安心喺屋企坐月同湊B。不過今日,陳茵媺終於露面,佢同陳豪大玩例牌嘅恩愛出巡,齊齊着到靚一靚咁賀李丞責B女百日宴。而喺佢哋準備入宴會場地之前,現場突然吹起一陣風,仲吹起咗陳茵媺件外套,即使成個飄逸感出晒嚟,好有女神Feel。而現場所見,陳茵媺明顯尚未收身成功,感覺上仲有啲圓潤。不過唔知係 ...


不過其實收唔收到身又有乜所謂,靚咪得咯。

喺四月尾誕下第三胎、成功追到個女嘅陳茵媺,自從出院之後,一直未有公開露面,安心喺屋企坐月同湊B。不過今日,陳茵媺終於露面,佢同陳豪大玩例牌嘅恩愛出巡,齊齊着到靚一靚咁賀李丞責B女百日宴。

而喺佢哋準備入宴會場地之前,現場突然吹起一陣風,仲吹起咗陳茵媺件外套,即使成個飄逸感出晒嚟,好有女神Feel。而現場所見,陳茵媺明顯尚未收身成功,感覺上仲有啲圓潤。不過唔知係咪驚被追問囝囝讀書嘅問題,向來親民嘅陳氏伉儷,完全冇接受訪問就一支箭標咗入會場。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!