掃呢頁CODE去手機

2016年7月31日 星期日

【華心婚禮】 林心如同父異母妹妹擔任伴娘 霍建華經理人做伴郎 __,霍建華,林心如,華心,

林心如同霍建華今日結婚,新娘姊妹團噚日率先曝光,不過伴娘人選就仲未正式公佈。其實早排有傳聞話伴娘係由林心如閨蜜許瑋甯擔任,不過因為許有工作在身,所以無法擔任伴娘一職。不過許瑋甯都好有心,事前一早向新娘送上祝福,仲提前陪林心如影婚紗相。咁伴娘個位,究竟俾邊個做?據台灣傳媒指,將會係由林心如同父異母嘅妹妹林艾為擔任。林艾為噚日俾傳媒影到抵達峇里機場,身邊仲有其他親戚同大堆行李。據知,雖然林心如同妹妹唔 ...




其他影片:>>






林心如同霍建華今日結婚,新娘姊妹團噚日率先曝光,不過伴娘人選就仲未正式公佈。其實早排有傳聞話伴娘係由林心如閨蜜許瑋甯擔任,不過因為許有工作在身,所以無法擔任伴娘一職。不過許瑋甯都好有心,事前一早向新娘送上祝福,仲提前陪林心如影婚紗相。咁伴娘個位,究竟俾邊個做?據台灣傳媒指,將會係由林心如同父異母嘅妹妹林艾為擔任。林艾為噚日俾傳媒影到抵達峇里機場,身邊仲有其他親戚同大堆行李。據知,雖然林心如同妹妹唔係同一個媽媽所生,但私下感情極好,成日約埋一齊出街,所以林心如嘅人生大事,做妹妹就梗係要幫手。而伴郎人選呢,就係新郎哥識咗廿年,由高中已經係老死、家陣做埋霍建華經理人嘅連俊杰。

(微博圖片) 台灣傳媒指,林心如同父異母嘅妹妹,會做佢嘅伴娘。(微博圖片)
(微博圖片) 林心如同妹妹嘅感情好好。(微博圖片) 同霍建華係高中同學兼現任經理人嘅連俊杰,今日就會做新郎哥嘅伴郎。(微博圖片)
林心如好姊妹許瑋甯因有工作在身,所以出席唔到婚宴。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!