網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月18日 星期一

林雅詩:林雅詩全裸出寫真 勇敢面對離婚傷痛 __,林雅詩,

林雅詩曬到一身健康膚色,真係好靚!藝人林雅詩(Grace)去年考獲潛水牌照,曬得一身健康膚色的Grace,日前着上三點式大解放,並順便探索海底世界減壓,她表之前因與囝囝到泰國玩水上漫步,令她萌起考牌念頭,她說:「之前帶過囝囝去泰國玩水上漫步,同時發現原來海底好靚,覺得個感覺好好,所以就考個最基本嘅牌,等我可以去潛水。」唔參與寫真戰去年Grace曾推出過個人寫真集,但今年卻並未再加入寫真戰,反而轉移 ...


林雅詩曬到一身健康膚色,真係好靚!

藝人林雅詩(Grace)去年考獲潛水牌照,曬得一身健康膚色的Grace,日前着上三點式大解放,並順便探索海底世界減壓,她表之前因與囝囝到泰國玩水上漫步,令她萌起考牌念頭,她說:「之前帶過囝囝去泰國玩水上漫步,同時發現原來海底好靚,覺得個感覺好好,所以就考個最基本嘅牌,等我可以去潛水。」

唔參與寫真戰

去年Grace曾推出過個人寫真集,但今年卻並未再加入寫真戰,反而轉移陣地,為其自編自導的微電影推出寫真,Grace坦言今次作風大膽,並會全裸上陣,她說:「我自己想出一本關於我微電影劇照嘅小冊子,可以叫做呢部電影嘅寫真。(性感?)都幾大膽,感覺同藝術方面係大膽,用一張相係形容我當時嘅心情,可能係黑白,可能係全裸乜都冇嘅,想講我乜都冇晒,帶出無助嘅感覺。(幾時出?)準備緊!」

飽受婚變之痛

Grace過去飽受婚變之痛,問到她的寫真是否會以傷心感覺為主題?她坦言:「會嘅,唔開心同無助為主多,現實我係有啲唔開心。」提到與老公溫文英離婚一事可有進展?她說:「努力解決中,前排都上咗庭,全部嘢交咗畀律師處理。(囝囝知道?)囝囝知道,因為都要畀個心理準備佢,佢都有問搞成點,我都會畀佢知,但太深入嘅嘢就冇講,驚佢擔心。」

拍拖要睇囝囝頭

視囝囝如命的Grace,對囝囝愛錫有加,即使要為囝囝封盤不再談戀情,Grace亦並無所謂,全因是希望以囝囝的意願為先,她說:「感情事唔想再諗,因為囝囝都唔係好想我拍拖,佢有次問我:『咁我係咪你男朋友?』我就話:『係呀,咁你以後就會保護媽咪。』諗起都好好笑,但其實係好窩心。」

潛水用品:海森林活動訓練中心

化妝及髮型:Natalie Wong@T.C.W. studio


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!