掃呢頁CODE去手機

2016年7月13日 星期三

獲傑出華人青年獎 鄧紫棋自覺有貢獻 __,鄧紫棋,

鄧紫棋有兩樣嘢真係好優勝,就係自信心同自我感覺。歌手鄧紫棋(G.E.M.)榮獲首屆世界傑出華人青年大獎,她出席頒獎禮時,坦言感到非常開心:「尋日係我出道8周年紀念,今日呢個特別日子,喺香港拎到獎,好開心。」她表示多謝大會鼓勵及給予肯定,自己亦希望繼續在不同層面努力。問到她過去一年不斷搵錢,認為自己憑甚麼獲得此殊榮?她說:「對我嚟講,音樂唔止係我嘅事業,要平衡商業同做緊嘅嘢,為社會帶嚟正面嘅能量。我 ...


鄧紫棋有兩樣嘢真係好優勝,就係自信心同自我感覺。

歌手鄧紫棋(G.E.M.)榮獲首屆世界傑出華人青年大獎,她出席頒獎禮時,坦言感到非常開心:「尋日係我出道8周年紀念,今日呢個特別日子,喺香港拎到獎,好開心。」她表示多謝大會鼓勵及給予肯定,自己亦希望繼續在不同層面努力。

問到她過去一年不斷搵錢,認為自己憑甚麼獲得此殊榮?她說:「對我嚟講,音樂唔止係我嘅事業,要平衡商業同做緊嘅嘢,為社會帶嚟正面嘅能量。我好多改編同原創歌曲都有信息傳達畀觀眾。好多時粉絲畀我嘅信,話佢哋遇到困難,靠我嘅歌嚟度過關口,一兩句句子,已經係我好大動力。」

否認與Psy不和

提到她早前在大陸節目《蓋世英雄》上翻唱樂隊Beyond的歌《喜歡你》,及一身土豪金打扮備受網友狠批時,她坦言:「做乜都有唔同聲音,要有勇氣先可以擁抱唔同嘅嘗試。之前同韓國歌手PSY合作改編歌曲,係個好好嘅學習機會。(有指你不滿佢編曲?)呢啲網上嘅炒作,我同佢都唔想助長,我哋私下得啖笑。」提到她把韓國組合BIG BANG成員太陽的歌曲翻唱成中文版《紅薔薇白玫瑰》,而受到BIG BANG粉絲劣評,問她會否怕了,從此不再翻唱。她即再次強調自己做人宗旨,認為做每件事都會有不同聲音,並謂希望能從過程中學到不同的意義、擁抱不同的嘗試。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!