掃呢頁CODE去手機

2016年7月21日 星期四

胞弟趙世光養和病逝 趙世曾:佢噚日過咗身 __,趙世曾,趙世光,

趙世光兒子趙式慶於本周日(17日)曾到養和醫院探望父親。(資料圖片)華光航業董事長趙世光之前中風入院,與及曾接受心臟搭橋手術,病情反覆,昨日於養和醫院病逝,享年76歲,趙世光與太太何琍琍育有三女一子,包括趙式明、趙式和、趙式慶及趙式平。趙世曾對於胞弟死訊,今日回覆《蘋果》,聲線表現平靜:「佢噚日過咗身,等佢家人同傳媒講,我上個禮拜都想探佢,叫佢家人安排,但嚟唔切,聽到呢個消息,當然傷感,我哋四兄弟 ...




其他影片:>>






趙世光兒子趙式慶於本周日(17日)曾到養和醫院探望父親。(資料圖片)

華光航業董事長趙世光之前中風入院,與及曾接受心臟搭橋手術,病情反覆,昨日於養和醫院病逝,享年76歲,趙世光與太太何琍琍育有三女一子,包括趙式明、趙式和、趙式慶及趙式平。趙世曾對於胞弟死訊,今日回覆《蘋果》,聲線表現平靜:「佢噚日過咗身,等佢家人同傳媒講,我上個禮拜都想探佢,叫佢家人安排,但嚟唔切,聽到呢個消息,當然傷感,我哋四兄弟,走淨我一個,更加傷感。」提到胞弟病情:「佢病咗一段時間,都唔清醒好耐,之前佢都係住淺水灣,係呢排先入咗醫院,會同佢屋企人聯絡,有咩實會幫手。」而剛過去的星期日(17日),趙世光的兒子趙式慶曾到養和醫院探望父親,當時見到心情亦有點煩燥。(新聞連結:http://bit.ly/29X0Oj2 )此外,《蘋果》曾聯絡趙世光妻子何琍琍,不過何俐俐的手提由秘書代覆,記者向秘書求證趙生死訊,秘書表示會代為通傳,而趙世光女兒式明、式平均熄了電話,暫未聯絡到。


鍾意就快D Share啦!