網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月25日 星期一

林夏薇忙住開第九間分店 __,林夏薇,

林夏薇真係大忙人呀!藝人林夏薇於黃長興的西式海鮮餐廳出席無綫新劇《乘勝狙擊》煞科宴,她謂今次是陳展鵬想請客,又指拍攝期間,不論在港還是在澳門,大家都輪流請客。林夏薇透露即將在八月底開第七間點心店,加埋二間點心火鍋店,林夏薇嘅飲食王國已經擴充到有九間分店,她謂忙完拍劇就要好好準備開分店的事,而老公亦不時分享做生意的經驗給她。問到是否想做「飲食皇后」?她說:「都唔係嘅,之前搞火鍋店係因為屋企人鍾意打邊 ...


林夏薇真係大忙人呀!

藝人林夏薇於黃長興的西式海鮮餐廳出席無綫新劇《乘勝狙擊》煞科宴,她謂今次是陳展鵬想請客,又指拍攝期間,不論在港還是在澳門,大家都輪流請客。

林夏薇透露即將在八月底開第七間點心店,加埋二間點心火鍋店,林夏薇嘅飲食王國已經擴充到有九間分店,她謂忙完拍劇就要好好準備開分店的事,而老公亦不時分享做生意的經驗給她。問到是否想做「飲食皇后」?她說:「都唔係嘅,之前搞火鍋店係因為屋企人鍾意打邊爐,朋友又有個聚腳點!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!