網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月4日 星期一

洪永城唔受嗲?唐詩詠:佢唔鍾意女仔撒嬌 __,唐詩詠,洪永城,

不過有時嗲一兩句都得嘅,再多就唔好喇~藝人唐詩詠在將軍澳出席無綫首部4K全實景拍攝劇集《不懂撒嬌的女人》記者會。在台上「撒嬌大測試」中,她就硬接拍檔王浩信趷籮嗲功,其中男方更謂:「我唔會偷食,我最鍾意食嘅就係你!」非常搞笑。同台灣女仔對決在訪問中談到撒嬌,詩詠指此為女生與生俱來的特性:「香港女仔比較獨立、堅強,好識照顧人。而台灣女仔就比較溫柔啲,可能講國語啲音比較嗲。但其實每個女仔都得,只要有愛情 ...


不過有時嗲一兩句都得嘅,再多就唔好喇~

藝人唐詩詠在將軍澳出席無綫首部4K全實景拍攝劇集《不懂撒嬌的女人》記者會。在台上「撒嬌大測試」中,她就硬接拍檔王浩信趷籮嗲功,其中男方更謂:「我唔會偷食,我最鍾意食嘅就係你!」非常搞笑。

同台灣女仔對決

在訪問中談到撒嬌,詩詠指此為女生與生俱來的特性:「香港女仔比較獨立、堅強,好識照顧人。而台灣女仔就比較溫柔啲,可能講國語啲音比較嗲。但其實每個女仔都得,只要有愛情個特性就會出到嚟。」問她會否向男友洪永城(Tony)撒嬌,她即謂:「佢係免疫,佢唔鍾意女仔撒嬌。(試過?)有時會有一兩句,太多就會叫我正常番啲,好奇怪!」而她又表示自己會在劇中與台灣女生作對決,希望能從中學習:「睇咗片,十個工作人員裏面有十個聽完都暈晒浪!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!