網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月13日 星期三

烏身晒線撼許珮榆 孫慧雪預告寫真加印 __,孫慧雪,許珮榆,

雪雪VSDiva(小圖)藝人孫慧雪(雪雪)及許珮榆(Diva)以谷胸賽車女郎造型,性感出席遊戲機活動。二人試玩遊戲時表現投入,更忘形晒出深長事業線!自爆恨嫁但冇人追昨日牛一的雪雪透露於凌晨唱K以致聲沙,她又感謝賴慰玲及楊潮凱等為自己慶生。提及生日禮物,雪雪直言喜獲fans送上手摺幸運星:「我收到好多卡、食物同扮靚嘅嘢。但我最開心收到fans送幸運星畀我,咁有心思,自己都淨係中學時收過。」問到有冇人 ...


雪雪VS Diva(小圖)

藝人孫慧雪(雪雪)及許珮榆(Diva)以谷胸賽車女郎造型,性感出席遊戲機活動。二人試玩遊戲時表現投入,更忘形晒出深長事業線!

自爆恨嫁但冇人追

昨日牛一的雪雪透露於凌晨唱K以致聲沙,她又感謝賴慰玲及楊潮凱等為自己慶生。提及生日禮物,雪雪直言喜獲fans送上手摺幸運星:「我收到好多卡、食物同扮靚嘅嘢。但我最開心收到fans送幸運星畀我,咁有心思,自己都淨係中學時收過。」問到有冇人趁生日向她表白?半年冇拍拖的雪雪自嘲冇人追,又直認恨嫁:「冇,淨係講生日快樂。(願望搵個男友?)我有顆恨嫁嘅心,嫁得出就嫁!(咩條件?)錫我同家人,心地好!」

P走牙縫食物殘渣

她又預告其寫真將會加印:「應會加印。(印幾多?)未清楚,但上次有fans搵我話商場好早截龍,所以到場都買唔到,我都會搞多次簽名會。」提到有網民指雪雪的寫真集看似較少「執相」?她直言未做到「零P圖」,又搞笑稱要人幫手執走相中自己牙縫的薯片碎:「我求攝影師幫我執瘦啲同執走黑眼圈,佢都唔肯,仲話我sell肥肥哋。不過我影相前食薯片,薯片攝牙縫就逼佢幫我執。(有網民話寫真影得冇真人咁靚?)咁我好開心,可能影寫真時多數係我拍完劇再影,會攰少少。(再影多一本?)講咗一本就一本喇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!