掃呢頁CODE去手機

2016年7月14日 星期四

【靚女有學歷】關禮傑唔阻大女參選港姐 __,關禮傑,港姐,

關楓馨盡得爸爸同媽媽嘅優良基因,生得靚女,加上又有學歷,參選港姐冇難度。藝人關禮傑女兒關楓馨在英國讀書有成,關禮傑一家飛到當地出席女兒的畢業禮,他回覆《東網》記者分享女兒畢業的喜悅,他說:「我依家身在英國,參加楓馨畢業禮,佢今年21歲,大學畢業,佢讀關於教育嘅科目,我會喺英國逗留多兩日,然後同老婆、大女、細女一齊去意大利玩兩星期,難得細女都喺加拿大嗰邊過埋嚟,希望一家人去玩吓啦!」參選港姐睇女兒意 ...


關楓馨盡得爸爸同媽媽嘅優良基因,生得靚女,加上又有學歷,參選港姐冇難度。藝人關禮傑女兒關楓馨在英國讀書有成,關禮傑一家飛到當地出席女兒的畢業禮,他回覆《東網》記者分享女兒畢業的喜悅,他說:「我依家身在英國,參加楓馨畢業禮,佢今年21歲,大學畢業,佢讀關於教育嘅科目,我會喺英國逗留多兩日,然後同老婆、大女、細女一齊去意大利玩兩星期,難得細女都喺加拿大嗰邊過埋嚟,希望一家人去玩吓」參選港姐睇女兒意 ...


關楓馨盡得爸爸同媽媽嘅優良基因,生得靚女,加上又有學歷,參選港姐冇難度。

藝人關禮傑女兒關楓馨在英國讀書有成,關禮傑一家飛到當地出席女兒的畢業禮,他回覆《東網》記者分享女兒畢業的喜悅,他說:「我依家身在英國,參加楓馨畢業禮,佢今年21歲,大學畢業,佢讀關於教育嘅科目,我會喺英國逗留多兩日,然後同老婆、大女、細女一齊去意大利玩兩星期,難得細女都喺加拿大嗰邊過埋嚟,希望一家人去玩吓」

參選港姐睇女兒意願

關禮傑被問到女兒又靚又有學歷,可有興趣參加港姐?他說:「我當然希望個女完成學業先,但佢個人意願冇話特別想定唔想參加,佢就想畢業後出去做吓嘢,見識吓先,睇出年佢條件仲適唔適合,仲有冇朋友想提名佢參加港姐都係一種磨練,到時再睇佢意願!(你同個女企埋一齊都好年輕,有咩保養心得?)男人唔係好識呢啲嘢,可能我負擔壓力少,因為啲女嘅教育問題唔使我負責,可能咁樣大家覺得我保養得好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!