網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月17日 星期日

張名雅:【又話低調?】張名雅甫男友合照晒戀情 __,張名雅,

張名雅之前先話要低調,不過今日一反常態晒男友合照公開戀情!現年28歲嘅2012年三料港姐冠軍嘅張名雅,雖然事業發展平平,冇乜特別代表作,但係愛情就非常得意喎!喺4月時佢就被影到同律師男友Joe喺馬場咀嘴,不過佢就話要「低調」,所以就唔肯多講戀情喇!之不過咁,「低調」過後,睇嚟佢都係撳唔住心中嘅激情,佢要爆喇!!!啱啱張名雅就喺社交網站上載咗張同一男子深情對望嘅相,張名雅仲含情脈脈咁款,表現冧到爆! ...


張名雅之前先話要低調,不過今日一反常態晒男友合照公開戀情!

現年28歲嘅2012年三料港姐冠軍嘅張名雅,雖然事業發展平平,冇乜特別代表作,但係愛情就非常得意喎!喺4月時佢就被影到同律師男友Joe喺馬場咀嘴,不過佢就話要「低調」,所以就唔肯多講戀情喇!之不過咁,「低調」過後,睇嚟佢都係撳唔住心中嘅激情,佢要爆喇!!!

啱啱張名雅就喺社交網站上載咗張同一男子深情對望嘅相,張名雅仲含情脈脈咁款,表現冧到爆!佢留言:「thanks this one for always being here」大概係多謝呢個人成日都喺佢身邊,雖然冇咩親密動作,但係佢就tag咗「kamhochoy」,即係佢男友個名,明晒啦大家?!!

「低調」咩嚟㗎?食得㗎?唔通好事近所以公開戀情?不過香港小姐配俊男,郎才女貌,非常之登對,理得係宣示主權定封男友盤呀,總之就恭喜晒


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!