網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月22日 星期五

【愛國藝人】野生捕獲災難 王祖藍現身大埔招負評:去守護南海啦,大埔冇你要嘅嘢! __,祖藍,王祖藍,

喺大陸搵食、向住人仔奔跑賺到盤滿缽滿口嘅王祖藍,豪宅買完一間又一間,一擲1.14億買入大埔複式豪宅連泳池,又同邵氏合作喺大陸開工作室,單係觀塘個office已經2.400呎。唔使開工嗰陣,王祖藍就孖住老婆李亞男呢度去、嗰度去嘆世界,今日仲俾周刊影到佢肚凸凸,似乎發福不少。不過凡事都有兩面睇,正所謂順得哥情失嫂意,有啲嘢,預咗係唔討好。好似有網民喺一個叫「TaiPo大埔」嘅FB專頁,將野生「捕獲」王 ...




其他影片:>>






喺大陸搵食、向住人仔奔跑賺到盤滿缽滿口嘅王祖藍,豪宅買完一間又一間,一擲1.14億買入大埔複式豪宅連泳池,又同邵氏合作喺大陸開工作室,單係觀塘個office已經2.400呎。唔使開工嗰陣,王祖藍就孖住老婆李亞男呢度去、嗰度去嘆世界,今日仲俾周刊影到佢肚凸凸,似乎發福不少。不過凡事都有兩面睇,正所謂順得哥情失嫂意,有啲嘢,預咗係唔討好。好似有網民喺一個叫「TaiPo 大埔」嘅FB專頁,將野生「捕獲」王祖藍張相貼圖,喺張相見到著住長袖衫、長褲兼踢拖嘅王祖藍,似乎同附近啲街坊好熟絡,本來一張好普通嘅合照,最後又一發不可收拾。愛國愛到一點都不能少嘅王祖藍,網民對佢嘅留言似乎相當「疼愛有加」,毫不留情咁留言,節錄如下:「佢唔係中國咩?呢度係香港哦~返上去啦」

「返去強國啦,香港唔啱佢嚟!」

「去守護南海啦,大埔冇你要嘅嘢!」

「返大陸啦。一點都不能少呀。護住個點點點點點」

「 一個佢一個陳大春賣港賊影衰住大埔人」

「暗到都唔知係乜水,仲想問樓主有條大陸仔食群記做乜要影佢?」

圖圓為「TaiPo 大埔」FB專頁圖片 奔跑吧!祖藍!
「TaiPo 大埔」FB專頁圖片

鍾意就快D Share啦!