掃呢頁CODE去手機

2016年7月22日 星期五

強調冇受情傷 甩拖陳瀅當劉佩玥第二春 __,陳瀅,劉佩玥,

唔通陳瀅(左)真係傷得太深,走去「轉性」?「宅男女神」陳瀅近日與賭王四房兒子何猷亨爆分訊,連日嚟成為傳媒追訪對象,今日黃昏六點,《東網》記者發現佢同好友劉佩玥現身商場,初時見兩人漫無目的咁邊行邊吹水,由商場行到商場外面,再由外面行返商場,未知陳瀅是否心情差搵劉佩玥傾訴。之後,記者上前慰問陳瀅,她笑晒口表示冇受情傷影響:「冇情傷過,不嬲好開心!啱啱食完嘢散吓步。」當問到是否隨時可以迎接第二春?佢就拉 ...


唔通陳瀅(左)真係傷得太深,走去「轉性」?

「宅男女神」陳瀅近日與賭王四房兒子何猷亨爆分訊,連日嚟成為傳媒追訪對象,今日黃昏六點,《東網》記者發現佢同好友劉佩玥現身商場,初時見兩人漫無目的咁邊行邊吹水,由商場行到商場外面,再由外面行返商場,未知陳瀅是否心情差搵劉佩玥傾訴。

之後,記者上前慰問陳瀅,她笑晒口表示冇受情傷影響:「冇情傷過,不嬲好開心!啱啱食完嘢散吓步。」當問到是否隨時可以迎接第二春?佢就拉住隔籬嘅劉佩玥講笑話:「佢咪係我第二春囉!」仲識得講笑,睇嚟陳瀅真係冇講大話喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!