網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月12日 星期二

【獨家】環球影城啜爆老公 徐子淇美國慶祝結婚十周年 __,子淇,徐子淇,

人生有幾多個十年!今年就係千億新抱徐子淇同老公恒基二少李家誠結婚十周年紀念,現年33歲嘅徐子淇花十年青春成功箍實老公,兩人嘅婚姻不但經得起時間考驗,仲生咗兩女兩子湊成兩個「好」字,幸福爆晒燈!原來佢哋一家大細去咗美國慶祝錫婚,喺香港時間上周六凌晨兩點幾(美國時間8日下午),被《蘋果》讀者鍾小姐「爆相爆片」捕獲,李家誠當眾攬實索爆老婆連環舌叠舌狂啜,光天化日之下放閃晒恩愛,示範激情同甜蜜嘅兩款錫錫! ...




其他影片:>>






人生有幾多個十年!今年就係千億新抱徐子淇同老公恒基二少李家誠結婚十周年紀念,現年33歲嘅徐子淇花十年青春成功箍實老公,兩人嘅婚姻不但經得起時間考驗,仲生咗兩女兩子湊成兩個「好」字,幸福爆晒燈!原來佢哋一家大細去咗美國慶祝錫婚,喺香港時間上周六凌晨兩點幾(美國時間8日下午),被《蘋果》讀者鍾小姐「爆相爆片」捕獲,李家誠當眾攬實索爆老婆連環舌叠舌狂啜,光天化日之下放閃晒恩愛,示範激情同甜蜜嘅兩款錫錫!讀者鍾小姐接受本報訪問表示:「上星期五,下午兩點左右,喺美國西岸環球影城一間露天快餐店,初時見到得徐子淇同老公,佢哋坐埋喺中間位嘅一張枱,見到佢哋好開心傾偈,傾到手舞足蹈,仲成日咀對咀錫,我見到起碼錫咗四、五次,我都影到兩次佢哋錫錫。」從兩張咀嘴相片所見,其中一張李家誠肉緊地用雙手捉實老婆塊面,吸實子淇嘅嘴仔瘋狂啜爆,兩人錫到進入忘我境界,連前面近在咫尺張枱,有工作人員喺度清理枱面,佢哋都可以完全睇佢唔到,繼續錫錫錫啜啜啜,黐纏肉緊到爆;另一張啜嘴相,就見到着背心裙嘅子淇,露出少少養眼嘅雪白胸口,老婆又靚又索,難怪李家誠情難自禁,用右手搭喺老婆嘅香肩上,兩人嘴對嘴變身接吻魚,今次明顯錫得輕柔甜蜜,享受接吻嘅美妙。可能李氏夫婦去到美國,心情都大解開冇避忌,當眾啜爆晒愛之餘,身為恒基二少嘅李家誠,仲親自餵老婆飲嘢,兩人面前只得一杯飲料,你一啖我一啖繼續玩交換口水,鍾小姐表示:「李家誠仲餵埋徐子淇飲嘢,我覺得佢哋好恩愛,好甜蜜。大約半小時後,有幾個小朋友返嚟,小朋友多數係玩完機動遊戲回來,仲有幾個男人同兩個女人,我估係保鑣,因為佢哋周圍望,見到我哋攞住相機都望咗好耐。」徐子淇同李家誠於2006年12月喺澳洲舉行世紀婚禮,兩人嘅首名愛情結晶品喺翌年出生,長女李晞彤今年9歲,之後子淇再為李家誕下現年7歲二女晞兒、5歲三子俊熹同9月大嘅四子建熹。

(讀者鍾小姐提供圖片) 好似初戀咁恩愛。(讀者鍾小姐提供圖片) 完全唔理身邊有冇人。 (讀者鍾小姐提供圖片)
(讀者鍾小姐提供圖片) (讀者鍾小姐提供圖片)

鍾意就快D Share啦!