掃呢頁CODE去手機

2016年7月2日 星期六

「泰」解放 鄧紫棋由凸腩變馬甲線 __,鄧紫棋,

去到泰國着泳衣係常識吧!歌手G.E.M.(鄧紫棋)近年主力喺內地搵真銀,不過再忙都要休息㗎,今日佢就去咗泰國度假兼充電,仲喺網上分享當地靚相。去到陽光與海灘,自然要嚟個「大解放」,而G.E.M.都換上泳衣,喺池邊影相兼晒BODY,雖然件泳衣保守咗少少,但依然驚喜十足,皆因望落少少就見到G.E.M.「凸腩」,加上超有肉地嘅大腿,都真係幾「有睇頭」喎!有網友質疑G.E.M.點解唔PS張相先,計小編話係 ...


去到泰國着泳衣係常識吧!

歌手G.E.M.(鄧紫棋)近年主力喺內地搵真銀,不過再忙都要休息㗎,今日佢就去咗泰國度假兼充電,仲喺網上分享當地靚相。去到陽光與海灘,自然要嚟個「大解放」,而G.E.M.都換上泳衣,喺池邊影相兼晒BODY,雖然件泳衣保守咗少少,但依然驚喜十足,皆因望落少少就見到G.E.M.「凸腩」,加上超有肉地嘅大腿,都真係幾「有睇頭」喎!有網友質疑G.E.M.點解唔PS張相先,計小編話係佢太TRUE先唔執相啫!不過,唔知係咪怕畀人話有肚腩,G.E.M.即刻甫番張有馬甲線嘅相,為自己「平反」!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!