網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月25日 星期一

【胡家有女初長成】葉玉卿囡囡樣靚身材正 餅印母女成日行孖咇 __,葉玉卿,

「來吧我甚麼都應承來吧我甚麼都聽命……」如果睇到呢兩句歌詞就識唱,證明你都有番少少年紀(少少啫)。呢首歌係出自亞姐出身、後來轉咗去做艷星嘅葉玉卿嘅《擋不住的風情》,早排泳兒先翻唱過,而唔識原唱版嘅各位,已經冇乜機會再見到呢位尤物嘅風采,因為卿卿喺1998年同商人胡兆明結婚後就退淡出幕前,喺美國專心相夫教子,好少再出現喺幕前。年屆半百嘅卿卿雖然係全職媽咪兼主婦,但仲仍然keep得住,上圍仲好有睇頭, ...




其他影片:>>






「來吧我甚麼都應承 來吧我甚麼都聽命……」如果睇到呢兩句歌詞就識唱,證明你都有番少少年紀(少少啫)。呢首歌係出自亞姐出身、後來轉咗去做艷星嘅葉玉卿嘅《擋不住的風情》,早排泳兒先翻唱過,而唔識原唱版嘅各位,已經冇乜機會再見到呢位尤物嘅風采,因為卿卿喺1998年同商人胡兆明結婚後就退淡出幕前,喺美國專心相夫教子,好少再出現喺幕前。年屆半百嘅卿卿雖然係全職媽咪兼主婦,但仲仍然keep得住,上圍仲好有睇頭,而最偉大嘅係,佢約16歲大嘅囡囡胡芷欣(Victoria)都有遺傳到媽咪嘅好身材,仲有餅印咁嘅樣,笑容甜美。不過,Victoria對眼都幾似爸爸胡兆明,真係點睇都知佢哋係一家人。最近喺網上流傳一批卿卿嘅家庭照,除咗可以見到佢間大屋同個大泳池之外,原來卿卿一家人平日去旅行時,都會入住當地嘅高級酒店或度假村,一家幾口仲會影低啲旅行照,樂也融融咁樣,難怪卿卿喺美國嗰邊唔願返嚟囉。潮流興星二代,卿卿3個仔女中,大女Victoria嘅「曝光率」比較高,再睇番Victoria啲相,雖然有本錢去騷,但佢唔似好多讀番書飲洋水大嘅星二代咁,穿着比較開放,Victoria嘅穿着都頗密實,而且經常陪喺媽咪身邊,行街飲茶食飯都孖住去,又見佢跟爹哋媽咪去旅行,應該係個乖乖女,應該都可以歸功於媽咪卿卿家教有方。

卿卿女兒已經亭亭玉立,兩母女如餅印一樣。
卿卿屋企有個大泳池,媲美度假屋級數。 年屆半百嘅卿卿仍然keep到好好身材。
卿卿同家人去度假,入住地方有埋波枱。 當年嘅卿卿

鍾意就快D Share啦!