網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月1日 星期五

樂易玲生日冇大星俾面 收少好多禮要搵老公埋單 __,樂易玲,

樂易玲生日冇大星俾面收少好多禮要搵老公埋單2,922views│2016年07月01日大台高層樂大媽(樂易玲)57歲牛一,尋晚(六月三十日)就係尖沙咀搞咗個生日party,以前每逢大媽生日都必定星光熠熠,卡士幾乎勁過台慶。不過隨住大媽失勢,俾面出現嘅人就越來越少,尋晚就淨係得返,黃宗澤同黃秋生叫做最紅,其他已經係啲三四線道藝人,好似高海寧、葉翠翠、梁列唯同張秀文等,但最奇怪竟然係余詠珊派嘅洪永城竟 ...


  • 樂易玲生日冇大星俾面 收少好多禮要搵老公埋單
  • 2,922 views│2016年07月01日
  • 大台高層樂大媽(樂易玲)57歲牛一,尋晚(六月三十日)就係尖沙咀搞咗個生日party,以前每逢大媽生日都必定星光熠熠,卡士幾乎勁過台慶。

    不過隨住大媽失勢,俾面出現嘅人就越來越少,尋晚就淨係得返,黃宗澤同黃秋生叫做最紅,其他已經係啲三四線道藝人,好似高海寧、葉翠翠、梁列唯同張秀文等,但最奇怪竟然係余詠珊派嘅洪永城竟然出現咗。

    以往好多藝人都會趁住呢個日子爭住送禮比大媽,諗住可以博取好感,不過今年見到攞住禮物嘅人就真係少之又少啦,眼見只有高海寧揸住個連卡佛袋紙袋,麥明詩就攞住袋Hermes 物品,其他人兩手fung fing,知道今年收少咗禮物,所以大媽就話叫啲人捐錢做慈善當係送俾佢嘅生日禮物咁話喎!

    禮物收得少,以往生日party一定會有老細負責埋單,點知今年竟然冇人認頭呢張單,最後要由老公負責埋咗呢張單!
    黄宗澤算好俾面,咁多年都有嚟
    黄秋生話送咗雙金碗俾壽星婆
    高LING攞住袋禮物
    余詠珊嘅人都敢嚟
    葉翠翠同老公
    十優港姐
    因有裕美,所以知道佢全名叫黄子恒
    張秀文
    唯唯
    09年生日,有馬神馬德鐘攬住吹
    12年都仲有林峯同胡杏兒
    曾經係大媽嘅頭寵鄭嘉穎,已家掛住冧女
    10年星光熠熠

    鍾意就快D Share啦!