網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月28日 星期四

【送豪宅鑽飾唔手軟】劉鑾雄愛情傳說——最愛李嘉欣 最乖袁潔瑩 __,嘉欣,李嘉欣,劉鑾雄,袁潔瑩,鍾嘉欣,

現時有兩個紅顏知己——甘比同呂麗君喺身邊嘅大劉劉鑾雄,除與已故前妻寶詠琴係夫妻關係,一直單身,但多年來異性緣極旺,與不少女星名媛曾傳出戀情,部份「傳聞」/「戀情」甚至係同時間發生。而大劉對每位女友,除咗物質以外,冧女方面亦會花盡心思,且出手豪爽,更曾自豪地謂:「同我一齊嘅女朋友,有邊個唔係身光頸靚肥肥白白?」而每段情過後,曾經同佢傳過一段情嘅女星,絕大部份都對大劉讚不絕口。李嘉欣傳說中至愛(89年 ...




其他影片:>>






現時有兩個紅顏知己——甘比同呂麗君喺身邊嘅大劉劉鑾雄,除與已故前妻寶詠琴係夫妻關係,一直單身,但多年來異性緣極旺,與不少女星名媛曾傳出戀情,部份「傳聞」/「戀情」甚至係同時間發生。而大劉對每位女友,除咗物質以外,冧女方面亦會花盡心思,且出手豪爽,更曾自豪地謂:「同我一齊嘅女朋友,有邊個唔係身光頸靚肥肥白白?」而每段情過後,曾經同佢傳過一段情嘅女星,絕大部份都對大劉讚不絕口。李嘉欣 傳說中至愛(89年-98年)

李嘉欣88年當選港姐冠軍後,翌年同大劉傳出緋聞,大劉對李嘉欣嘅冧招除咗喺報紙頭版示愛外,得知女方跑馬地寓所唔夠位擺衫,93年隨即擲近2,000萬購入地利根德閣豪宅,等女友住得由舒服。最經典還有大劉在停電之日,親自行十幾廿層樓登門,為嘉欣搬行李出trip,又試過摸黑送外賣俾嘉欣,令人心甜。蔡少芬 幫蔡母還債(91年-97年)

同李嘉欣同樣係港姐出身嘅蔡少芬,係大劉眾多緋聞女友中,學歷較低嘅一個,但勝在青春無敵。91年18歲生日,大劉更試過一擲百萬幫佢搞生日party。有傳大劉見其小小年紀就要幫媽媽還賭債,所以連送幾個逾千萬物業俾佢,不過蔡母將物業套現再套現,每次大劉都要喺銀行幫佢贖佢,盛傳蔡母從套現過億。袁潔瑩 寶詠琴眼中最乖(92年-96年)

袁潔瑩同大劉嘅戀情同樣始於90代初,喺大劉女友之中,袁潔瑩算係比較低調一個,而寶詠琴生前接受雜誌訪問,一次對大劉嘅女友作出評論,她稱袁潔瑩算係咁多個之中,最乖巧一個,試過見佢坐喺大廳中,「半日都冇出過一句聲」。關之琳 傳出婚訊 (92年-99年)

92年,關之琳被拍下同大劉同遊新加坡,親密關係曝光,95年大劉注資關之琳間古董店,未幾即傳出兩人喜事近,直至99年二人感情先告一段落。王穎妤 稱曾為大劉自殺(97年-01年)

Blue Blood王穎妤,96年加入華置,短短1年就由大劉私人助理變成女友,王穎妤曾經喺訪問中,講起同大劉嘅感情,就話二人關係冇牽涉到金錢。佢更自稱曾為大劉服80粒安眠藥自殺,又開記招展示兩人交往之「證據」,包括據稱是大劉(Joseph)連續三日,在報章匿名刊登的示愛廣告,上款係「老婆仔」,「多如的靚妹仔」,下款是「Joe糞」「以前重176磅的肥仔Joe」;又展示佢送俾大劉嘅麥兜傳情卡,卡中女方更化名「揼骨妹」。

李嘉欣 蔡少芬
袁潔瑩 關之琳 王穎妤

鍾意就快D Share啦!